Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#2084Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2014, před 11 lety

Hana Vítková

Znění stížnosti

Dne 26.3.2013 jsem si objednala přes portál Nebeslev zboží od společnosti Beauty Depot (přístroj LD™ UltraPlus) v ceně 2499Kč. Zboží bylo ihned přes internet bankovnictví uhrazeno a zasláno potvrzení s číslem objednávky a termínem dodání do konce dubna 2013.
Nedodání bylo urgováno telefonicky i emailem u společnosti Beauty Depot 8.5.2013. Odpovědí byl email dne 23.5.2013,kdy jsem urgovala už společnosti Nebeslev, že bude dodáno do týdne. Další urgence nedodání červen 2013, odpověď 26.6.2013, že zboží bylo vyprodáno a bude dodáno v nejkratší době. Další urgence až do emailu z 2.8., že zboží bude dodáno do 30.8. 2013. Po urgenci z 5.9. mi bylo dne 13.9. sděleno Beaty Depotem, že mají schůzku s vedením Nebeslev, vyrozuměním bylo dne 17.9., že byla rozvázána spolupráce a mám dodání zboží kontaktovat nového dodavatele Tohlechci.cz. Dle instrukcí jsem kontaktovala a zaslala podklady. Ani bový dodavatel dané zboží do měsíce nedodal a opět jsem urgovala emaily, bohužel zde bez odpovědi. Obrátila jsem se tedy na postál Nebeslec, který mi sdělil dne 19.12.2013, že se omlouvá a přejímá vše do své režie z důvodu neplnění dodavatele a zboží zašle sám po vánocích. No a ejhle, máme konec ledna, urgováno znova u Nebeslev a nyní dokonce bez odpovědi.
Myslím, že jsem měla až doteď velkou trpělivost, ale čekat na zboží rok a nemít ani peníze ani zboží je už i na mne moc:(


Produkt

Voucher 0534776656, přístroj LD™ UltraPlus červená barva


Požadované řešení

Urychlené dodání zboží nebo už vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2014 16:26, před 11 lety

V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem a ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 22:58, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 22:58, před 11 lety


Hana Vítková

Hodnocení: