Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20847Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2018, před 7 lety

JAN VLK

Znění stížnosti

Sedací souprava OMEGA s potahovou látkou MIA BRAUN v ceně29090.-Kč dne 23.3.2016 v prodejně Asko v Brně Modřicích , zanedlouho po zakoupení se začaly objevovat nevzhledné fleky, nejdříve na sedacích plochách a posléze i na ostatních částech.V žádném případě se nejedná o slehnutí vlasu, ale o mizení vlasu včetně impregnace. Byla podána reklamace výrobku,prohlídka technikem Vaší firmy a v písemném vyrozumění dne 5.1.2018 nám bylo sděůeno, že se reklamace zamítá, rovněž, na základě našeho odvolání dne 16.1.2018, nám bylo opětovně sděleno zamítnutí se zdůvodněním,že vlivem zatížení a teplotou lidského těla k těmto negativním jevům dochází.O této anomálii nás při zakoupení nikdo z prodejců neupozornil. Takže, máme sedací soupravu, ne kterou jsme léta tvrdě šetřili, jsme starobní důchodci, jenže i přes sporadické užívání se na tuto nesmí sedat a tudíž může sloužit jen jako špatná dekorace.Naše zklamání je obrovské, jednak z kvality zboží a také z přístupu firmy k řešení problému. Byli jsme přesvědčeni o serióznosti Vaší společnosti a dnes musíme konstatovat, že spokojenost Vašich zákazníků je až na posledním místě.Varujeme případné potencionální zákazníky před Vaší společností.


Produkt

Sedací souprava OMEGA 2,5L(14)-RE (41) - 2SR (19), látka MIA BRAUN (D), nohy -kov.


Požadované řešení

Výměna potahové látky a nebo výměna celé sedací soupravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 11:06, před 7 lety

Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 21:35, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.