Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V únoru 2013 jsem si objednal univerzální dálkový ovladač, nakonfigurovaný k ovládání televizoru a audiosystému. Protože nebyl plně funkční, poslal jsem ho, celkem třikrát, zpět k opravě. Poslední, třetí reklamace, byla společnosti doručena 26. 7. 2013.
Jelikož tato reklamace nebyla dodnes vyřízena, rozhodl jsem se odstoupit od smlouvy a poslal jsem společnosti dva e-maily, v nichž oznamuji, že odstupuji od smlouvy a žádám vrácení peněz na můj účet.
Oba však zůstaly bez odezvy a tak jsem stejné sdělení ještě zopakoval dne 20. 1. 2014 doporučeným dopisem, ale ani na ten jsem dosud nedostal odpověď.
obj. 25182, DO GENERAL, televizor PHILCO M 3600 TXT, audiosystén SONY CMT-M100MD
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud se tak nestane, má kupující nárok, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou - tedy na výměnu nebo vrácení peněz. Zároveň je kupující oprávněn podat podnět na prodejce České obchodní inspekci.
Společnost VAT Electronic již panu Brůžkovi vrátila požadovanou částku, což doložila potvrzením platby vystaveným bankou.
Hodnocení: