Společnost


arvato services k.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20850Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2018, před 7 lety

Jiří Tomášek

Znění stížnosti

Dobry VECER

Kupoval jsem telefon Lenovo P70 v obchode levneELEKTRO ale obchod krachnul a zadny kontakt.

Telefom jsem teda reklamoval u jiny spolecnosti ARVATO po 3 reklamaci jsem napsal ze chci odstoupit od smlouvy a ze chci penize.

Reklamaci uznali ale bylo mi receno ze penize nemuzOu poslat-ARVATO ale ze mam kontaktovat levneElektro ABY ME POSLALI PENIZE jenze ten obchod nefunguje.

To bych snad jeste pochopil ale kdyz jsem jim rekl kdyz nemuzou poslat penize aby me poslali zpet telefon tak to je velky problem ktery resim uz od listopadu a porad nemam nic.

Zaverem teda je ze nemam telefon ani penize a na otazku kdyz s nima telefonuji
Proc me nemuzou poslat telefon zpet?.... TELEFON VAM NEMUZEME POSLAT
A DRUHA ODPOVED
TELEFON JE UZ ROZEBRAN

Co jsi myslim ja tak prece nemuzou cloveku rozebrat telefon kdyz nevedi jestli zakaznik vubec dostal penize nebo cokoli jinyho by se prihodilo.

diky za odpoved


Produkt

elektro


Požadované řešení

telefon vratit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 09:08, před 7 lety

Převzal-li obchodník věc k záruční opravě, ručí za škodu způsobenou na věci během opravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Podnikatel by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 17:44, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.