Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
před časem jsem podával stížnost, že jsem objednal po telefonu žiletky. Poté jsem se dozvěděl, že je to jakási blamáž. Obrátil jsem se na tuto stránku a vy jste mi poradili abych podle formuláře, na který jste mi dali odkaz, odstoupil od smlouvy a zaslal ho doporučeně na adresu, kterou jste mi napsali. Toto jsem udělal a ihned tentýž den jim poslal, že odstupuji od smlouvy. Nyní jsem se podíval do schránky (jelikož trvalý pobyt mám jinde a korespondence mi tam kde bydlím nechodí) a objevil jsem tam ty žiletky. Objednávka a zároveň odstoupení od smlouvy došlo 10.10. 2017. 11.12. 2017 tu mám výzvu k zaplacení a i ty žiletky. Co mám dělat? Stačí žiletky zaslat opět na tu adresu znovu s odstoupením od smlouvy?
Mám zaslat opět ukončení od smlouvy i přesto, že jsem ho poslal již dříve? Tím že jsem to poslal, tak i když mi poslali to zboží, tak by mě to přeci nemělo zajímat ne? Hrozí mi nějaký postih? Píší, že za každý den prodlení je nějaký sankční poplatek
|
Tweet |
Pokud spotřebitel v říjnu 2017 řádně odstoupil od kupní smlouvy a vrátil nerozbalený balíček s holítkem na uvedenou adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, pak na balíček, co nyní přišel s náhradními břity, je nutné nahlížet jako na neobjednané plnění podle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takový balíček nemusí spotřebitel přebírat, platit ani vracet.
Doporučujeme však pro předcházení budoucím sporům zaslat společnosti doporučeně a s dodejkou dopis Odmítnutí neobjednaného plnění, ke kterému bude přiložena kopie učiněného odstoupení a kopie dodejky z října 2017. Vzor nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-3501/odmitnuti-zasilani-neobjednaneho-zbozi
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.