Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20851Žiletky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2018, před 7 lety

David Plza

Znění stížnosti

Dobrý den,

před časem jsem podával stížnost, že jsem objednal po telefonu žiletky. Poté jsem se dozvěděl, že je to jakási blamáž. Obrátil jsem se na tuto stránku a vy jste mi poradili abych podle formuláře, na který jste mi dali odkaz, odstoupil od smlouvy a zaslal ho doporučeně na adresu, kterou jste mi napsali. Toto jsem udělal a ihned tentýž den jim poslal, že odstupuji od smlouvy. Nyní jsem se podíval do schránky (jelikož trvalý pobyt mám jinde a korespondence mi tam kde bydlím nechodí) a objevil jsem tam ty žiletky. Objednávka a zároveň odstoupení od smlouvy došlo 10.10. 2017. 11.12. 2017 tu mám výzvu k zaplacení a i ty žiletky. Co mám dělat? Stačí žiletky zaslat opět na tu adresu znovu s odstoupením od smlouvy?


Požadované řešení

Mám zaslat opět ukončení od smlouvy i přesto, že jsem ho poslal již dříve? Tím že jsem to poslal, tak i když mi poslali to zboží, tak by mě to přeci nemělo zajímat ne? Hrozí mi nějaký postih? Píší, že za každý den prodlení je nějaký sankční poplatek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 08:38, před 7 lety

Pokud spotřebitel v říjnu 2017 řádně odstoupil od kupní smlouvy a vrátil nerozbalený balíček s holítkem na uvedenou adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, pak na balíček, co nyní přišel s náhradními břity, je nutné nahlížet jako na neobjednané plnění podle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takový balíček nemusí spotřebitel přebírat, platit ani vracet.

Doporučujeme však pro předcházení budoucím sporům zaslat společnosti doporučeně a s dodejkou dopis Odmítnutí neobjednaného plnění, ke kterému bude přiložena kopie učiněného odstoupení a kopie dodejky z října 2017. Vzor nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-3501/odmitnuti-zasilani-neobjednaneho-zbozi

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 20:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.