Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.11. 2017 jsem si založil profil na internetové seznamce C-date. Poté jsem si zaplatil pomocí platební karty základní členství za 180,- Kč. Bohužel jsem si špatně přečetl obchodní podmínky o automatickém prodlužování členství. Jaké bylo překvapení, když místo dalších 180,- mi bylo z účtu ztrženo 2394,- Kč za prémiové členství. Možnost zvolit si typy členství po zaplacení již na stránkách není možné!!! Nejsem si vědom, že bych "zaklikl" prémiové členství, když jsem měl zájem pouze o základní. Pokusil jsem se zkontaktovat společnost na uvedeném českém emailu, ale zatím se nikdo neobtěžoval se ozvat.
Ideálně vrácení adekvátní částky a rozhodně zrušení členství, žádné další automatické prodlužování.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: WQIBND75
Dobrý den,
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 05/07/2018.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, service@c-date.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.