Společnost


JG SHOES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20853Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2018, před 7 lety

Jarmila Fryščáková

Znění stížnosti

Dne 23.11.2017 jsem koupila vycházkovou obuv Rieker QR751099060 za 1799,-Kč. Dne 22.12.2017 jsem ji reklamovala. Vyšla jsem v těch botech ven za suchého počasí, začalo sněžit a okamžitě jsem měla boty plné vody, nohy úplně mokré. Dne 15.1.2018 jsem obdržela Vyjádření k reklamaci z Reklamačního odděleníJG SHOES s.r.o.
Vavrečkova5673,760 01 Zlín, paní Lenka Perničková. Reklamace byla zamítnuta.Důvod:… Při zvýšené vlhkosti nebo promočení obuvi může do obuvi zatékat prošívaným okrajem nebo přes usňový materiál. Obuv vyrobenou takovým způsobem je doporučeno používat zejména v suchém prostředí, má omezenou odolnost proti pronikání vody do obuvi……
Nerozumím tomu, koupila jsem si kotníčkové boty a nepředpokládala jsem, že jsou určeny do suchého prostředí (slovo zejména pak asi znamená, že je možné je použít i ve vlhku?), tzn., když neprší, nesněží? Co v mé situaci, když jsem vyšla z domu za sucha, pak začalo sněžit a během asi čtvrt hodiny jsem měla nohy úplně mokré, ne pouze zvlhlé?
Prodavačka mě na takovou možnost při nákupu neupozornila. Při předávání Vyjádření k reklamaci a po mém údivu mi sdělila, že botám nerozumí, tedy mne nemohla informovat. Tím mě udivila ještě více.
Jsem důchodkyně, částka 1 799,-Kč pro mne není zanedbatelná, za tuto cenu bych očekávala kvalitní obuv. A také odbornou radu od kompetentní prodavačky.


Produkt

Obuv vycházková QR751099060


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 07:58, před 7 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Při výběru obuvi je žádoucí sledovat označení obuvi. Každý druh obuvi má svá omezení a je nutné s nimi počítat jak při užívání bot, tak hlavně při jejich reklamaci. Prodávající má povinnost řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného výrobku, o způsobu použití a údržby výrobku a také o nebezpečí, které plyne z jeho nesprávného použití nebo údržby. Je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, je prodávající povinen spotřebitele s nimi seznámit. S ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly podány písemně.

Při porušení této informační povinnosti může být prodávajícímu od České obchodní inspekce uložena sankce za správní delikt. Podrobnější informace ohledně této problematiky je možné nalézt mimo jiné také na adrese: https://www.dtest.cz/clanek-2363/davejte-pozor-jakou-obuv-kupujete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 21:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.