Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před 5 lety byla údajně uzavřena smlouva na dodávku elektřiny s babičkou (78 let). Dne 6.1.2018 bylo dopisem oznámeno, že Comfort Energy je novým dodavatelem elektřiny (dle informace od dodavatele elektřiny Innogy byla žádost na změnu odběratele zamítnuta 2x - lhůta dvou let na změnu dodavatele a následně nedodání veškerých podkladů ze strany Comfort Energy/, po třetí již Comfort Energy na změnu dodavatele uspěl. Smlouvu nemám k dispozici, opis smlouvy Comfort Energy odmítl zaslat z důvodu vypršení lhůty - ovšem jaké lhůty mi nebylo řečeno. Splatnost první zálohy je ke dni 31.1.2018 - dosud jsem platbu neuhradila. O změně dodavatele elektřiny jsem nebyla nikým informována /jsme vlastníkem bytu, smlouva je psána na babičku/, žádné upozornění nebylo zasláno.
Smlouva CE072720/ dodávka elektřiny
Žádám o okamžité zrušení údajně uzavřené smlouvy.
|
Tweet |
V daném případě velmi záleží na tom, zdali došlo ze strany spotřebitelky k nějakému jednání souvisejícícm s uzavření smlouvy (např. při návštěvě zástupce Comfort Energy). Jestliže k něčemu takovému došlo, bylo by zapotřebí vědět, co bylo konkrétně dojednáno. Pokud k žádnému jednání nedošlo, potom by taková změna dodavatele energií nebyla oprávněná a předmětný postup by mohl nést znaky trestného činu podvodu. Také by se jednalo o zdánlivé právní jednání dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. To znemná, že by se k takovému právnímu jednání vůbec nepřihlíželo.
Spotřebitelka má možnost se obrátit na Eneregetický regulační úřad, který nad dodavateli energií vykonává dozorovou činnost a také zajišťuje zákonnou variantu mimosoduního řešení spotřebitelských sporů. Bližší informace je možné získat zde: http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum.
Vážená paní Víchová,
dovolte nám reagovat na Váš podnět.
Smluvní vztah s naší společností byl založen Smlouvou o sdružených službách elektřiny č. CE072720 ze dne 4.3.2013
Dne 5.12.2017 byla odeslána výpověď stávajícímu dodavateli, společnosti innogy Energie, s.r.o. v rozsahu odběru elektřiny do odběrného místa č. 859182400507605642, ke dni 31.12.2017. Výpověď nám byla k uvedenému dni bez výhrad akceptována.
Naše společnost tedy zahájila proces změny dodavatele k naší společnosti ke dni 1.1.2018.
Poté, co jste nás kontaktovala a sdělila, že babička není ve stavu, aby byla schopná samostatně jednat, ani se v současně době podepsat, přistoupila naše společnost v rámci vstřícných kroků a především vzhledem k věku zákaznice k vyhovění Vaší žádosti. Smlouva byla ukončena k nejbližšímu termínu 8.2.2018.
Úhradou pohledávek dne 8.3.2018, evidovaných na zákaznickém čísle a plynoucí ze sjednané smlouvy, považujeme záležitost za uzavřenou.
Tímto si Vás dovolujeme informovat a potvrzujeme, že Smlouva č. CE072720 je ukončena v plném sjednaném rozsahu. Současně potvrzujeme vyrovnání závazků a pohledávek.
S pozdravem
Lenka Trefná
CE
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: