Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.12.2013 jsem si jela pro výhru, kterou jsem dle telefonického rozhovoru vyhrála na základě účasti v anketě před supermarketem Tesco Třinec. U předání v restauraci Hokejka v Třinci se nečekaně konala předváděcí akce společnosti Fontisol perfect style, s.r.o., IČ 02030438, se sídlem: Heinemannova 2695/6, Dejvice, 160 00 Praha 6, na které jsem podepsala smlouvu č. 1212053.
Vzhledem k tomu, že tato kupní smlouva byla uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele, využila jsem svého práva a v souladu s § 57 ods. 1 zákona č. 40/1964, občanského zákoníku, od smlouvy chtěla odstoupit v zákonné lhůtě 14 dnů od jejího uzavření.
Na výše uvedenou adresu i na adresu jednatele firmy pana Procházky jsem dne 15. 12. 2013 odeslala Odstoupení od kupní smlouvy a to doporučeně s doručenkou. Bohužel oba dopisy se mi vrátily jako nevyzvednuté. Firma nezvedá telefony, nekomunikuje...
velká sada AML, velká indukce AML a slow cooker AML (2ks) v ceně 30.000,- Kč
Žádám o vrácení peněz a uvedení adresy, kde můžu nepoužité zboží vrátit. Na akci se dušovali, jak jsou korektní firmou a nic není problém. Nyní, když člověk chce dostat to, na co má ze zákona nárok, tak firma není dostupná!
|
Tweet |
V případě, že je smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, má spotřebitel právo do 10 dnů dle § 57 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit. Dle tohoto ustanovení je prodejce povinný mu do 30 dnů od odstoupení od smlouvy uhrazené finanční částky vrátit.
V případě, že bylo odstoupení zasláno doporučeně, tak lze prokázat, kdy mohl prodejce poprvé zboží převzít a toto datum je považováno za datum doručení odstoupení.
V případě, že společnost doposud peníze nevrátila, má kupující krom uhrazených finančních částek nárok na úrok z prodlení.
Bohužel společnost nebylo možné kontaktovat. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Bohužel dle obsahu podaných stížností je největším problémem komunikace subjektu se zákazníky. Spotřebitelé mají možnost domáhat se vůči společnosti svých nároků soudní cestou. Ale ani tak není zaručeno, že své peníze dostanou zpět.
Z výše uvedených důvodů doporučujeme podat trestní oznámení pro trestný čin poškozování spotřebitele dle § 253 trestního zákoníku. Zároveň doporučujeme podat na společnost podnět živnostenskému úřadu pro porušení povinnosti zdržovat se na adresách uvedených v živnostenském rejstříku.