Společnost


Courlux International SA

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#20861Zrušení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2018, před 7 lety

Havlík Jaroslav

Znění stížnosti

Dne 04.01.2018 jsem od vás dostal neobědnanou zásilku zubní pasty tuto zásilku zaplatím ale další již nechci neboť jsem bezzubů.Přeji hezký den Havlík zákaznické číslo 75045048164


Požadované řešení

Nezasílat další produkty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 10:57, před 7 lety

Dle obchodních podmínek společnosti Courlux International SA může spotřebitel kupní smlouvu kdykoliv vypovědět, a to zasláním písemné výpovědi prodávajícímu na adresu zákaznického servisu v ČR, případně telefonicky na uvedených kontaktech. Prodávajícího lze písemně kontaktovat přes zákaznický servis v ČR pro značku Visage d'Or: P.O. Box č. 54, 225 54 Praha 025. Telefonicky lze informace získat na tel.: 283 08 08 06, fax 283 93 39 69, e-mail: cz@courlux.com. Při veškeré komunikaci se zákaznickým servisem je vhodné uvést své zákaznické číslo.

Vzhledem k tomu, že společnost Courlux International SA nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.2.2018 14:41, před 7 lety

Dobrý den,

požadavek zákazníka na ukončení zasílání produktů značky Dental Daily Care byl vyřízen dne 18. 1. 2018.
Firma Courlux International SA již na jeho adresu žádné produkty ústní hygieny zasílat nebude. Registrace evidovaná pod zákaznickým číslem 75045048164 byla zrušena.

Pro úplnost dodáváme a opakujeme, že pro veškeré požadavky zákazníků firmy Courlux, je v ČR k dispozici zákaznický servis, a to na tel. čísle: 283 08 08 19, e-mailová adresa: cz@courlux.com, a nebo webové stránky: www.courlux.com. Na uvedených kontaktech mohou zákazníci vyřídit veškeré své požadavky. Není vůbec nutné podávat stížnosti a obracet se na nejrůznější cizí instituce, které nemají s firmou Courlux nic společného, čímž pádem pro zákazníky firmy Courlux nemohou prakticky a konkrétně nic udělat.


S pozdravem,
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 22:04, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2018 21:03, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.