Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20862Zrušení premium členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2018, před 7 lety

Ondřej Wysoglad

Znění stížnosti

Dobrý den,
na základě přečtení stížností na společnost be2 bych zrušil prémiové členství. Před týdnem jsem si zakoupil měsíční zkušební členství a rád bych ho zrušil bez automatického prodloužení na 3 měsíce a automatického strhnutí částky 2247 Kč z mého účtu.

Na internetových stránkách provozovatele seznamky se píše, že jediná možnost zrušení prémiového členství je napsání dopisu na adresu:


be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce
L-1351 Lucemburk
Lucembursko

což mi přijde jako dost podezřelá praktika. Prémiové členství nelze vypovědět přes webové stránky seznamky.

Děkuji


Produkt

Seznamka Academic Singles


Požadované řešení

Okamžité zrušení prémiového členství a smazání profilu bez nutnosti psát dopis na korespondenční adresu. Případě řešit PRÁVNÍ CESTOU.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 10:43, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

V případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, doporučujeme obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2018 16:58, před 7 lety

ID: MSBMIH81


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti ke dni 17/01/2018 kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 08:44, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.2.2018 13:36, před 7 lety


Ondřej Wysoglad

Hodnocení: