Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 10.12.2017 jsem se zaregistrovala do seznamky a zaplatila vstupní poplatek 149 Kč. Po měsíci mi byla z mého účtu BEZ MÉHO SVOLENÍ ČI JINÉHO UPOZORNĚNÍ stržena částka 2.247 Kč, která mě velmi překvapila. Při vstupu do seznamky jsem s tímto nebyla předem seznámena, nebyly mi předloženy žádné obchodní podmínky ani informace o této platbě.
Tvrdě proti tomu neoprávněnému odebrání peněz protestuju a žádám o navrácení částky zpět.
členství premium
Vrácení peněz a ukončení členství
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: CNHAOB77
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již v souvislosti s výše uvedenou stížností kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.
Mějte prosím na paměti, že v rámci Vašeho profilu je v současnosti evidovaný dlužný poplatek v důsledku neoprávněného stržení členského poplatku zpět na Váš účet,
děkujeme Vám.
Dobrý den, vzhledem k tomu, že jsem předem nebyla informována o automatickém prodloužení smlouvy a zároveň jsem nebyla seznámena s cenou poskytované služby, považuji Vámi určený členský poplatek za neoprávněný.
Jak je vidno na zdejších stránkách, nejsem jediná a ani zřejmě poslední, kdo s vámi tento problém řeší. Z toho usuzuji, že vámi poskytované informace o automatickém prodloužení smlouvy a o členských poplatcích jsou skryté a pro zákazníky klamavé.
Podotýkám, že dne 22.1.2018 jsem dala výpověď členství u vaší společnosti. Mou výpověď jste potvrdili.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: CNHAOB77
Dobrý den, paní Boudová.
Detaily, související s realizací prodloužení Vašeho Prémiového členství, Vám byly zaslané v rámci komunikace se Zákaznickým centrem Academic singles.
Ano, výpověď Vám byla potvrzená - Vaše Prémiové členství nebude po 13/04/2018 prodloužené.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.