Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20869Neoprávněné stržení peněz z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2018, před 7 lety

Boudová Vladimíra

Znění stížnosti

Dne 10.12.2017 jsem se zaregistrovala do seznamky a zaplatila vstupní poplatek 149 Kč. Po měsíci mi byla z mého účtu BEZ MÉHO SVOLENÍ ČI JINÉHO UPOZORNĚNÍ stržena částka 2.247 Kč, která mě velmi překvapila. Při vstupu do seznamky jsem s tímto nebyla předem seznámena, nebyly mi předloženy žádné obchodní podmínky ani informace o této platbě.

Tvrdě proti tomu neoprávněnému odebrání peněz protestuju a žádám o navrácení částky zpět.


Produkt

členství premium


Požadované řešení

Vrácení peněz a ukončení členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 20:42, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2018 08:56, před 7 lety

ID: CNHAOB77


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již v souvislosti s výše uvedenou stížností kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.

Mějte prosím na paměti, že v rámci Vašeho profilu je v současnosti evidovaný dlužný poplatek v důsledku neoprávněného stržení členského poplatku zpět na Váš účet,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.2.2018 19:13, před 7 lety


Boudová Vladimíra

Dobrý den, vzhledem k tomu, že jsem předem nebyla informována o automatickém prodloužení smlouvy a zároveň jsem nebyla seznámena s cenou poskytované služby, považuji Vámi určený členský poplatek za neoprávněný.

Jak je vidno na zdejších stránkách, nejsem jediná a ani zřejmě poslední, kdo s vámi tento problém řeší. Z toho usuzuji, že vámi poskytované informace o automatickém prodloužení smlouvy a o členských poplatcích jsou skryté a pro zákazníky klamavé.

Podotýkám, že dne 22.1.2018 jsem dala výpověď členství u vaší společnosti. Mou výpověď jste potvrdili.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2018 07:08, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2018 12:51, před 7 lety

ID: CNHAOB77


Dobrý den, paní Boudová.

Detaily, související s realizací prodloužení Vašeho Prémiového členství, Vám byly zaslané v rámci komunikace se Zákaznickým centrem Academic singles.

Ano, výpověď Vám byla potvrzená - Vaše Prémiové členství nebude po 13/04/2018 prodloužené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 16:43, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 19:13, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.