Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prostřednictvím prostředku komunikace na dálku jsem si objednala u společnosti Elkan Group s.r.o., 1. máje 260, 735 31 Bohumín, IČO 063 62 591, na serveru http://www.skvelesaty.cz/ zboží. Dne 27.11.2017 jsem zboží od dopravce převzala a zaplatila kupní cenu + poštovné a balné, celkem 868 Kč. Zboží mi nevyhovovalo, tedy jsem ho doporučeně prodejci na shora uvedenou adresu ve stanovené lhůtě vrátila doporučenou poštou poté, co jsem vyplnila formulář o vrácení zboží, který jsem jim současně zaslala. Kontaktovala jsem prodejce na tel. čísle 591141295, ten mi řekl, že mi pošle na můj soukromý e-mail opravný doklad, abych mu ho po zkontrolování údajů zaslala zpět, že mi peníze vrátí. Tento jsem po kontrole ten den zaslala zpět ze svého pracovního e-mailu na e-mailovou adresu, ze které mi byl zaslán. Peníze mi dosud nebyly vráceny, shora uvedené telefonní číslo je nekontaktní, rovněž tak telefonní číslo uvedené na opravném dokladu, společnost komunikuje pouze přes chat. Když jsem je prostřednictvím chatu vyzvala, aby mi peníze vrátili, uvedli, že mi opět zašlou opravný doklad, což jsem odmítla s tím, že jsem jim již jeden zaslala. Od té doby mi peníze nebyly vráceny. Zvažuji, že budu informovat o nekalých praktikách této společnosti Českou obchodní inspekci, aby v budoucnu nedocházelo k poškozování dalších zákazníků.
objednávka prostřednictvím prostředku komunikace na dálku u společnosti Elkan Group s.r.o., 1. máje 260, 735 31 Bohumín, IČO 063 62 591, na serveru http://www.skvelesaty.cz/ zboží - šaty Numoco kostkované 88-4, velikost S, kód 492-S za cenu 799 Kč + poštovné a balné. Dne 27.11.2017 jsem zboží od dopravce převzala a zaplatila kupní cenu + poštovné a balné, celkem zaplaceno 868 Kč, zboží jsem ve stanovené lhůtě vrátila doporučenou poštou, peníze mi nebyly vráceny
Žádám o vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Situaci jsme vyřešili a zákazník obdržel peníze zpět na účet.
Hodnocení:
Komentář: Společnost Elkan Group s.r.o. zareagovala okamžitě - zaslala omluvný dopis a doklad o tom, že dali pokyn k vrácení peněz na nůj účet. Peníze jsem skutečně na svém účtu na druhý den měla připsány. Jsem velice spokojena a mockrát děkuji dTestu za pomoc při vyřizování této nepříjemné záležitosti.