Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20871NEDODÁNÍ ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2018, před 7 lety

Linda Heryánová

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží z Bonprix přes Českou poštu, s dodací adresou mého trvalého bydliště (Bystřice pod Hostýnem).Očekávala jsem tedy pohodlné dodání domů, přinejhorším na poštu v mém městě. Od ČP jsem dostala zprávu, že můj balíček si můžu vyzvednout v jiném městě (Holešov)a pokud chci balíček doručit až domů (?)tak mám navštívit stránky www.zdocp.cz, kde tedy právě jsem.


Produkt

odesilatel: Bonprix, příjemce: Linda Heryánová, platba: na dobírku, přepravce: Česká pošta


Požadované řešení

Dodání balíku na dodací adresu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2018 08:33, před 7 lety

Pro změnu doručení zásilky je možné využít webové stránky https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice. Pokud tato služba není funkční, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.