Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 12.12.2017 jsem si u této firmy objednal Mini GPS lokalizátor TK 102 s GSM přenosem dat. Balíček jsem obdržel s neúplným obsahem balení, bez faktury, dodacího listu, českého návodu.Toto jsem telefonicky reklamoval dne 13.12.2017 na telefonním čísle 702 558 389 u prodejce na výše uvedené adrese. Odpověděl mi:"Co on s tím má teď dělat a odkázal mne na VOP. Po jejich pročtení jsem se dozvěděl, že právě tento obchodník a na této adrese měl přijmout mou reklamaci. Dále jsem obchodníkovi poslal mailovou reklamaci. Po odzkoušení lokalizátoru jsem zjistil, že nefunguje jak má, po dalších pokusech se neustále sám vypínal, nebo jej nešlo spustit vůbec. Dne 22.12.2017 po dalším telefonátu obchodníkovi a neúspěšném pokusu osobně navštívit prodejnu a zboží vyměnit, dále vzhledem ke 30 denní lhůtě na odzkoušení jsem dne 22.12. 2017 lokátor zabalil a spolu s dalším mailem poslal obchodníkovi k řešení reklamace. Balíček však i přes avízo nebyl vyzvednut a byl uložen na poště č. 702. Následoval můj další mail a po telefonickém dohovoru s poštou v Praze jsem nechal poslat balíček doručit znovu, což proběhlo dne 3.1.2018. Obchodník balíček odmítl převzít, načež byla pošta nucena mi jej odeslat zpět, bez jakékoli odezvy obchodníka. Nésleoval mail na info-czec@esko.cz., která jsem dále našel v textu obchodnía. Odpověděl mi jakýsi Thomas Marshall ve smyslu, že pokud cítím potřebu reklamovat, ať reklamuji. Na způsoby jednání a sliby obchodníka na potvrzovacím mailu objednávky jsem jej upozornil. Domnívám se, že jsem na učinil vše, co jsem mohl, dodržel jsem vše, dle VOP obchodníka. Prosím o pomoc, nemám ani funkční dárek k vánocům, ani peníze. sjednání a sliby a apříd
Popsáno výše, dle senamu obsahu balení u lokátoru chybí : - Nabíječka 110 - 230 V, 1 ks baterie 3,7 V 850 mA, nepromokavé pouzdro, český návod k použití
S takovýmto jednáním obchodníka jsem se ještě nesetkal. Přitom na potvrzení objednávky slibuje v případě vad ze stany prodejce, nebo zboží maximální snahu a uspokojivé řešení problému, protože spokojenost zákazníka je pro něho prioritou.
Jak vyplývá z recenzí obchodu, které jsem si bohužel přečetl až nastal problém, od roku 2013 jsou recenze vesměs neuspokojivé a popisují velmi podobné problémy. jako popisuji.
Takovýto "Šmejd" - obchodník nemá na našem trhu co dělat a měl by mu být odebrán živnostenský list !!!!!!!
Žádám o vrácení peněz a to 1999.- Kč za zboží, 132.- Kč za odeslání nepřijatého reklamovaného zboží zpět - viz VOP ( Daňový doklad byl zaslán obchodníkovi mailem ) a to na číslo účtu 0919154013/0800.
Další náklady, jako telefonáty, cesty na poštu a ztrátu času ponechávám na solidnosti obchodníka, který si ale na podobné jednání zákazníků stěžuje a hned sankcionuje pokutou 500.- Kč !!!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč.
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Prodávající je ze zákona o ochraně spotřebitele povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné.
V případě porušení výše zmíněných zákonných povinností může být prodávajícímu udělena pokuta za správní delikt. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost HiTech Electronics s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.