Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
noviny nebyly dodány ve dnech : 8,9,10.ledna 13 ledna, dále 15,16,17 ledna
již dvakrát jsme nedodání tisku telefonicky reklamovali,zatím žádná náprava.
Na tisk máme předplatné.
Pánková Marta
urychlené dodání tisku
|
Tweet |
Uzavřením smlouvy vznikl mezi stranami závazkový právní vztah. Vydavateli z něj plyne povinnost doručovat pravidelně v dohodnutý den objednateli deník na uvedenou adresu. Pokud tak neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci, nejlépe prokazatelně písemnou formou. Pokud spotřebitel vytkl vadu, a zvolil nárok z vadného plnění, je společnost povinna zajistit nápravu.
Společnost lze informovat o výpadku v doručování prostřednictvím e-mailu: reklamace@vlmedia.cz. Do e-mailu pro rychlejší zpracování je třeba uvést: vaše jméno, příjmení, doručovací adresu a název deníku.
Společnost nám sdělila, že se se spotřebitelem dohodla na smírném řešení formou kompanzace za nedodané výtisky. Žádáme spotřebitele o potvrzení této skutečnosti, případně rovnou o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.