Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, přes týden čekám na velmi důležitou zásilku. Mám tam věci pro porod štěňat a další veterinární léky a potřeby. Pokaždé přijde sms, že ten den doručíte balík. Beru si kvůli tomu volno a kurýr k nám nedorazí. Když volám na Geis linku, je mi řečeno, že balík je v Praze na Ruzyňi a že mám pro to přijet osobně. Nechápu jak vaše společnost může fungovat. Objednal jsem zboží kvůli tomu, že bydlím mimo Prahu a momentálně nemám auto abych to mohl vyzvednout osobně. Geis informační linka je nejhorší linka co jsem v životě zažil. Máte neschopný personal, který slibuje a nesplní nic co mají. Dokonce se mi jedna slečna položila telefon. Nejste schopný zjistit základní informace o zásilce. Ve čtvrtek ráno přišel od vás sms, že kurýr Vítek doručí balík. Celý den jsem čekal na balík. Nic nedorazilo. Snažil jsem se kurýrovi zavolat a nereagoval na telefon. Ten den jsem volal na vaší informační linku a bylo mi řečeno, že balík nebyl z důvodu nezastihnutí na adrese. Informacní asistent mně ujistil, že balík na 100% přijde v pondělí. V pondělí jsem si vzal kvuli tomu dovolenou v praci a opět se stal ten stejný problém. Hned po obdržení sms od Geis jsem se snažil dovolat řidičce Marie a ta mi celý den nevzala telefon a zároveň nereagovala na sms zprávy. Opět jsem volal na informační linku a slečna mi sdělila, že řidička Marie je nedostupná a dokonce nepřijímá pracovní hovory na vysílače. Poprosil jsem ji o číslo přímo na depo v Ruzyňi, 951214501 abych mohl zavolat osobně a domluvit se na termín doručení. V depu to nikdo nebral,tak jsem opět volal na info linku. Pokaždé jsem se dozvěděl, to co už jsem věděl, takže zase nic. Asistenti byli neschopní, neprofesionální a nepříjemní. Za tu dobu, co řeším zásilku od vás, jsem volal nejmíň 15 krát! V pondělí večer jsem konečně mluvil s pánem a ten mně řekl, že píše do systému, že balík musí být doručen následují den. V úterý jsem nedodržel sms zprávu, tak jsem volal na info linku a bylo mi řečeno, že balík ne doručí kvůli nedostatku personálu. Volám každý den několikrát denně a pořad jsem nedostal od vás informaci o balíku a pořad ten balík nemám. Snaha je od vás nulová. Po sedmi dnech jsem měl plný zuby a volal jsem do obchodu odkud vezete zásilku. Prý stáhnou zásilku a pošlu přes PPL. Kvůli vám jsem nedostal včas potřebné léky a materiály pro štěňátka a budu chtít odškodné. Byl bych moc rád, kdybych konečně dostal informaci kam mužů poslat žádost o odškodnění.
Balíková přeprava
Chtel bych v první řadě peníze na odškodnění. Dále bych požadoval o veřejnou omluvu. Taky by nebylo na škodu, zjist pro asistenti z informační oddělení Geis školení, jak se chovat ke klientům. Měli byste přijímat nový personal a řidiče, který jsou schopní dělat práci, jak maji a nejen slibovat.
|
Tweet |
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.