Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#2088Nedodane zbozi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2014, před 11 lety

Kamila Bumbova

Znění stížnosti

Dobry den,

rada bych podala stiznost na spolecnost Nebeslev s.r.o., ktera ani po nekolika urgencich nedodala zakoupene zbozi a ani dosud nevratila penize.
V kvetnu 2013 jsem si zakoupila pres internetove stranky nebeslev.cz vouchery na dva nize uvedene pristroje, ktere mely byt dodany firmou Beauty Depot v celkove hodnote 4.999,- + 79,- postovne a balne:
5117377214 - Profesionální liposukční přístroj UL™ Slim Platinum pro domácí použití s neopakovatelnou slevou 74%! První přístroj na domácí použití, kombinující 6 funkcí, s okamžitými výsledky. Ušetřete desetitisíce za ošetření v salonech, s naprosto stejnými výsledky a získejte postavu o jaké jste vždy jen snila! (2.500,-)
0372123684 - Cenový TRHÁK! Žiletka, vosk nebo strojek? To je již minulost! Přístroj LD™ UltraPlus vytvořený speciálně pro laserovou epilaci pro domácí použití! Bezpečný a velmi účinný laser (808nm) vás pohodlně a bezboletně zbaví nechtěných chloupků. Odstraňte i menší jizvičky a žilky. Buďte dokonalá! Ušetříte tisíce za ošetření v salónu, se stejnými výsledky! (2.499,-)
Zbozi jsem nejdrive sama urgovala v cervnu a cervenci u firmy Beauty Depot, kdy firma stale prodluzovala datum dodani vyrobku. Proto jsem se dne 4.8.2013 rozhodla zazadat o vraceni penez. Firma odvedila, ze do konce srpna bude zbozi doruceno jeste s kreditem ve vysi 300,-, ktery bude pripsan na muj ucet u nebeslev.cz jako omluvu za cekani. Bohuzel zbozi ani kredit dodan nebyl a tak jsem znovu 16.9.2013 urgovala vraceni penez. Ihned mi prisla odpoved od Beauty Depot, ze rozvazala se spolesnosti nebeslev smlouvu a tudiz se mam obratit s zadosti o vraceni penez primo na Nebeslev s.r.o.
V zari a rijnu jsem opetovne zadala firmu Nebeslev s.r.o. o vraceni penez, bylo mi prislibeno vraceni penez zacatkem tohoto roku. Bohuzel penize jsem stale neobdrzela. Naposledy jsem vraceni castky urgovala 25.1.2014, kdy jsem k dnesnimu dni neobdrzela zadnou odpoved.
V pripade zajmu mohu dodat celou emailovou komunikaci s firmou Beauty Depot i Nebeslev.

Predem Vam dekuji za pomoc.

Kamila Bumbova


Produkt

cislo voucheru 5117377214 - Profesionální liposukční přístroj UL™ Slim Platinum pro domácí použití (2.500,-); cislo voucheru 0372123684 - Přístroj LD™ UltraPlus vytvořený speciálně pro laserovou epilaci pro domácí použití (2.499,-)


Požadované řešení

Pozaduji vraceni penez za oba zakoupene vyrobky (4.999,-) vcetne postovneho (79,-)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2014 16:19, před 11 lety

V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem a ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 22:51, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 22:51, před 11 lety


Kamila Bumbova

Hodnocení: