Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 7.11.2017 jsem prostřednictvím e-shopu www.skvelesaty.cz uzavřela kupní smlouvu, jejímž předmětem byly Šaty Numoco tmavý korál (kód 588-L). Toto zboží jsem převzala dne 13.11.2017.
Dne 20.11.2017 jsem zaslala na email info@skvelesaty.cz informaci o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě a ten samý den jsem zásilku odeslala zpět na adresu: Elkan Group s.r.o., 1. máje 260, 735 31 Bohumín - Skřečoň. I v obálce s šaty byl dopis o odstoupení v zákonné 14 denní lhůtě (stále mám podací lístek z pošty)
Dne 6.12.2017 mi na můj email přišel dobropis na základě kterého jsem očekávala vrácení peněz na můj účet. Do dnešního dne jsem však peníze neobdržela.
Dne 25.12.2017 jsem se tedy na email info@skvelesaty.cz dotázala kdy mohu peníze očekávat. Email zůstal bez odpovědi. Napsala jsem jim tedy znovu dne 2.1.2018 a poté ještě 15.1.2018 jestli by mi mohli alespoň odpovědět na můj email, ale i tyto dvě žádosti zůstali bez reakce a peníze do dnešního dne nemám na účtu.
Šaty Numoco tmavý korál (kód 588-L)
Požaduji vrácení kupní ceny ve výši 649 Kč a 49 Kč za poštovné ve prospěch mého bankovního účtu.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Situaci jsme vyřešili a zákazník obdržel peníze zpět na účet.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení o výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.