Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#20886Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2018, před 7 lety

Veronika Sváčková

Znění stížnosti

dne 7.11.2017 jsem prostřednictvím e-shopu www.skvelesaty.cz uzavřela kupní smlouvu, jejímž předmětem byly Šaty Numoco tmavý korál (kód 588-L). Toto zboží jsem převzala dne 13.11.2017.

Dne 20.11.2017 jsem zaslala na email info@skvelesaty.cz informaci o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě a ten samý den jsem zásilku odeslala zpět na adresu: Elkan Group s.r.o., 1. máje 260, 735 31 Bohumín - Skřečoň. I v obálce s šaty byl dopis o odstoupení v zákonné 14 denní lhůtě (stále mám podací lístek z pošty)

Dne 6.12.2017 mi na můj email přišel dobropis na základě kterého jsem očekávala vrácení peněz na můj účet. Do dnešního dne jsem však peníze neobdržela.

Dne 25.12.2017 jsem se tedy na email info@skvelesaty.cz dotázala kdy mohu peníze očekávat. Email zůstal bez odpovědi. Napsala jsem jim tedy znovu dne 2.1.2018 a poté ještě 15.1.2018 jestli by mi mohli alespoň odpovědět na můj email, ale i tyto dvě žádosti zůstali bez reakce a peníze do dnešního dne nemám na účtu.


Produkt

Šaty Numoco tmavý korál (kód 588-L)


Požadované řešení

Požaduji vrácení kupní ceny ve výši 649 Kč a 49 Kč za poštovné ve prospěch mého bankovního účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2018 08:49, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 11:20, před 7 lety

Situaci jsme vyřešili a zákazník obdržel peníze zpět na účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2018 21:38, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení o výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 10:26, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.