Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 4.9.2017 prijatá objednávka, zaplatený tovar
do dnes 18.1.2018 tovar nedodaný, peniaze nevrátené
komunikácia mailom - 78 mailov
dodanie xiaomi Note4
už len vrátenie peňazí
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Objednávka byla na žádost spotřebitele stornována a platba vrácena zpět.
Prosíme o uzavření sporu
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby k ní mohl doplnit své vyjádření, případně stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Vďaka Vám sa to vyriešilo za pár dní.
Dakujem