Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#2089Nesouhlas se zpusobem vyrizeni reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2014, před 11 lety

Karel Ovesný

Znění stížnosti

Dobry den. V listopadu lonskeho roku jsem v Brnenske prodejne spolecnosti CZC reklamoval notebook znacky Lenovo - jednalo se zde o fleky na displayi, prehrivani a hlucnost ventilatoru a volne panty. Notebook se vratil po nekolika tydnech opraveny (alespon zbeznym ohledanim na prodejne), ale s tim, ze bylo nesmyslne vymeneno kompletne plastove sasi a prelepene vyrobni cislo - cehoz jsem si vsiml az doma po rozbaleni. Po tydnu pouzivani se huceni a prehrivani objevilo znovu v jeste vetsi mire a navic byly velmi uvolnene konektrory napajeni a usb na strane napajeni - obcas vypadaval signal jak napajeni tak mysi pripojene do usb. Pri vyrizovani nasledovne reklamace jsme na prodejne s panem prodejcem zjistili, ze je navic sasi velmi prohle v zadni casti, kde je umistena baterie, ta sla velmi tezce vytahnout a zasunout a nesedici optickou mechaniku. Po par tydnech se notebook opet vratil s tim, ze reklamace byla uznana, ale notebook byl ve stejnem stavu jako pred odeslanim. Proto jsme jej obratem zaslali zpet, ale po par tydnech se vratil s tim, ze reklamace byla zamitnuta, jelikoz se zavada neprojevila. Psal jsem stiznost na reklamacni oddeleni CZC, kde se mi dostala stroha odpoved, ze pokud nesouhlasim se zpusobem vyjadreni autorizovaneho servisu tak si mam nechat udelat znalecky posudek - jako by vyjadreni servisu bylo svate a nestacil k tomu selsky rozum. Timto bych chtel velice podekovat panum prodejcum v Brnenske pobocce, kteri meli pochopeni s neprofesionalnim chovanim servisu, ale zaroven jsem velmi nespokojen s vzjadnerenim jak servisu tak reklamacniho oddeleni za chovani k zakaznikovi, ktery u nich rocne utrati velkou sumu za nakup elekroniky.

Velmi dekuji za pripadne rady a postrehy


Produkt

Notebook Lenovo IdeaPad G570AH 15.6" i5-2430/4GB/500GB/HD6370/bezOS


Požadované řešení

- oprava
- omluva
- vyrazne slevy na nakup dalsiho zbozi
- pripadne vraceni penez/odstoupeni od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 09:24, před 11 lety

Za vady na výrobku odpovídá vždy prodejce a může reklamace uznat i navzdory vyjádření servisu. V případě uznané reklamace, kdy nebyl ale výrobek opraven se neměl již zasílat na novou reklamaci, ale kupující měl žádat vrácení peněz pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace. Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele má prodejce 30 dní i na případné odstranění vady.
V případě, že nyní prodejce tvrdí, že na výrobku vada není, může ji kupující prokázat např. již zmíněným znaleckým posudkem. Pokud bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, může po prodejci žádat i jeho proplacení jako náklad spojený s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2014 09:31, před 11 lety

Dobrý den, pane Ovesný,

je mi líto, že máte se zařízením takové potíže.

Díval jsem se do reklamačních protokolů a z nich je zřejmé, že jste zboží již vyzvedl. Podle popisu v reklamaci pro to, abyste předal znalci k posudku. V tuto chvíli tedy nemůžeme udělat více, než počkat na znalecký posudek.

Problém je, že v posuzování vad zařízení jako jsou NTB, jsme odkázáni na autorizovaná servisní střediska. Sami takové posouzení udělat nemůžeme, resp. můžeme, ale nebude akceptováno dodavatelem. Rozumím, že to je věc, která Vás nijak zajímat nemusí, protože máte smluvní vztah s námi a ne s dodavatelem. Uvádím to zde proto, aby bylo vyjasněno proč takové posouzení neprovedeme my. Druhá stránka věci je, že bychom svým (nejsme autorizovaný servis) posouzením v určitých případech mohli zákazníka poškodit a to rozhodně dělat nechceme.

Podle výsledku znaleckého posudku prosím kontaktujte napřímo p. Bočka, vedoucího reklamací CZC.cz na bocek@czc.cz a řešte již prosím pouze s ním. Je o celé situaci zpraven.

Bohužel, v tuto chvíli více udělat nedokáži.

Děkuji Vám za pochopení a jsem s pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.3.2014 10:18, před 11 lety


Karel Ovesný

Hodnocení:

Komentář: Dobry den,

po dvou mesicich bylo vse doreseno a byly mi vraceny penize. Zezacatku byl pristup CZC ponekud vlazny, ale jakmile se do toho zapojil pan Bocek - na popud dTestu, tak to slo celkem rychle. Timto bych chtel podekovat vsem zucastnenym a doporucit CZC, aby se zbavili tohoto arogantniho a neprofesionalniho "rado by" servisu, ktery se jim stara o znacku Lenovo a kazi jim tim "zatim" jeste dobre jmeno - jednoho z nejvetsich a nejspolehlivejsich eshopu v CR.

Dekuji
Ovesny.