Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Ráda bych si tímto způsobem stěžovala na Vaší pobočku v NYMBURCE...
Již po třetí jsem si dnes stěžovala v NYMBURCE na prodej mouky,která na první pohled vykazuje přítomnost moučných molů.Zakuklené moly je možno vidět přímo na obalu výrobku.Jde o bio mouku,kterou pravidelně kupujeme v prodejnách Kaufland.Leč na nymburské pobočce je plná molů...Nehovořím snad ani o aroganci pana ředitele,se kterým jsem měla tu čest před několika měsíci...Pomyslím-li,že na takovou funkci čeká v řadě mnoho zájemců,nemyslím si ,že Kaufland má zapotřebí zaměstnávat takovou osobu na takovém to postu....
Ráda bych příště našla bio mouku bez molů a v kvalitě hodné slušného obchodu....
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (mouka) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pokud má spotřebitel důvodné podezření, že prodejce nabízí závadné potraviny rostlinného původu, má možnost na webové stránce http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx dát SZPI podnět k prošetření. SZPI zjistí, zda došlo k porušení zákona a případně může uložit ve správním řízení prodejci pokutu.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.