Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Bylo dobrym zvykem prodejce ze zakaznikum za cekani u pultu ,pokladny delsi nez pet minut daval na vyzadani poukazku vhodnote 30kc,,bohuzel jiz od 11 listopadu lonskeho roku to nefunguje!!!!stale dostavam odpoved. Poukazky jeste nejsou,ale zaroven ujisteni ze toto zruseno nebylo!!!stale se jedna o prodejnu /na borskych polich v Plzni!!!prosil bych o vyjadreni,vypada to tak ze ze zakazniku delate hlupaky,!!!!jasne bych chtel slyset. Zruseno/Nezruseno a proc a chci vedet ci neschopnosti k takove situaci doslo!! Hlavacek
zaslat tento email generalnimu .
|
Tweet |
Jelikož se v případě uvedených poukázek nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.
Kdyby prodávající slibované poukázky vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho zboží a služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.