Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#20897Klamava reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2018, před 7 lety

pavel hlavacek

Znění stížnosti

Bylo dobrym zvykem prodejce ze zakaznikum za cekani u pultu ,pokladny delsi nez pet minut daval na vyzadani poukazku vhodnote 30kc,,bohuzel jiz od 11 listopadu lonskeho roku to nefunguje!!!!stale dostavam odpoved. Poukazky jeste nejsou,ale zaroven ujisteni ze toto zruseno nebylo!!!stale se jedna o prodejnu /na borskych polich v Plzni!!!prosil bych o vyjadreni,vypada to tak ze ze zakazniku delate hlupaky,!!!!jasne bych chtel slyset. Zruseno/Nezruseno a proc a chci vedet ci neschopnosti k takove situaci doslo!! Hlavacek


Požadované řešení

zaslat tento email generalnimu .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 21:06, před 7 lety

Jelikož se v případě uvedených poukázek nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.

Kdyby prodávající slibované poukázky vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho zboží a služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 20:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.