Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den 17.11.2013 jsme koupila synovi zimní boty u firmy Deichman 1.2.2014 jsme je šla reklamovat s tíám že je v podrážce dírka..paní prodavačka mi řekla že mám povinnost přijít hned jak vadu objevím to jsme učinila pak že mi reklamaci neuzná jelikož je boty prošlápnutá zevnitř a tudíš si za poškození mužeme sami což si nemylsím protože pokud by byly boty kvalitní tak není možné je prošlápnout po necelých třech měsících nošení
1370 5061/40 dětská zimní obuv deitex
Chtěla bych za boty vrátit peníze což je 999kč
|
Tweet |
V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, má prodejce povinnost prokázat, že zboží předal kupujícímu bez vad, jinak se rozpor s kupní smlouvou považuje za existující dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku již při předání věci.
Vážená paní Kutrová,
děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.
V první řadě bychom se Vám chtěli omluvit za prodlevu, se kterou Vám odpovídáme. Bohužel jsme se o Vašem podnětu dozvěděli až se zpožděním.
Celou záležitost necháme prověřit oblastní vedoucí prodeje. Abychom tak mohli učinit, poprosíme Vás o bližší informace na e-mail service-cz@deichmann.com, a to:
- číslo reklamačního protokolu
- na které prodejně Deichmann – v jakém obchodním centru byla obuv reklamována
Po doplnění těchto skutečností dojde k prověření celé záležitosti.
Předem děkujeme za Vaše informace,
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Hodnocení: