Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2090Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2014, před 11 lety

Petra Kutrová

Znění stížnosti

Dobrý den 17.11.2013 jsme koupila synovi zimní boty u firmy Deichman 1.2.2014 jsme je šla reklamovat s tíám že je v podrážce dírka..paní prodavačka mi řekla že mám povinnost přijít hned jak vadu objevím to jsme učinila pak že mi reklamaci neuzná jelikož je boty prošlápnutá zevnitř a tudíš si za poškození mužeme sami což si nemylsím protože pokud by byly boty kvalitní tak není možné je prošlápnout po necelých třech měsících nošení


Produkt

1370 5061/40 dětská zimní obuv deitex


Požadované řešení

Chtěla bych za boty vrátit peníze což je 999kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2014 14:09, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, má prodejce povinnost prokázat, že zboží předal kupujícímu bez vad, jinak se rozpor s kupní smlouvou považuje za existující dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku již při předání věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2014 18:55, před 11 lety

Vážená paní Kutrová,

děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.

V první řadě bychom se Vám chtěli omluvit za prodlevu, se kterou Vám odpovídáme. Bohužel jsme se o Vašem podnětu dozvěděli až se zpožděním.

Celou záležitost necháme prověřit oblastní vedoucí prodeje. Abychom tak mohli učinit, poprosíme Vás o bližší informace na e-mail service-cz@deichmann.com, a to:

- číslo reklamačního protokolu
- na které prodejně Deichmann – v jakém obchodním centru byla obuv reklamována

Po doplnění těchto skutečností dojde k prověření celé záležitosti.

Předem děkujeme za Vaše informace,
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.3.2014 19:09, před 11 lety


Petra Kutrová

Hodnocení: