Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den , dne 17.1 2018 , jsem s Vámi uzavřela smlouvu na splátky na pocitac Acer Swift 1(sakura pink), bylo mi řečeno ze pocitac bude k dostání(možnost vyzvednout) následující den, a to po 12 hodině, protože 18.1 2018 jsem měla odjed mimo Prahu a večer mimo území ČR kdy počítač je opravdovou nutnosti. Tudíž jsem souhlasila o splnění všech podmínek koupi. Následující den tedy 18.1.2017 jsem se cca v 15:00 dostavila na pobočku Alzy s tím ze mi tedy pocitac bude předán a budu moci v klidu odcestovat. V alze mě Váš obchodní zástupce poslal na pokladu ať to vyřeším tam. Na pokladně mi bylo následně sděleno ze pocitac se nachází na Slovensku a nejdřív možné dodání je do dvou dnů s instalaci na místě nebo až za 4 dny kdy pocitac bude už se vším. Následně mi bylo také řečeno ze jsem ani nezaplatila počáteční částku ( Váš obchodní zástupce mě informoval o tom ze doplatek se má zaplatit následující den při přebírání zboží) bez které by zboží stejně nedošlo. Poté byl podán navrh ze si tedy mohu vybrat jiný produkt, který je v současné době na prodejním skladě, což u mě nepřipadá v úvahu , šla jsem si koupit pocitac, který jsem si vybrala a také se kterým chci odejít. Znemožnili jste mi odcestovat(pocitac je naprostá nutnost pro moji práci ), tudíž jsem musela vše zrušit a na vlastní náklady opět vše zabukovat a také řešit další problémy skrze moji práci. Rozumím, ze se to muže stát ale shodou okolnosti vedle mě pan měl úplně ten samy problém, bylo mu řečeno ze vše už ma hotové k odběru a přitom část jeho objednávky nebyla ani na dané pobočce. Děkuji
S pozdravem Spoustová
Acer swift 1 (sakura pink)
Čekám od Vás aby jste své obchodní zástupce poradně zaskolili a tato chyba se nemusela opakovat protože tahle situace mi způsobila dost konfliktu ohledně me práce a odjezdu mimo území ČR.
|
Tweet |
Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud prodávající neplní svůj závazek včas, jedná se o porušení smluvní povinnosti. Kdo poruší svou smluvní povinnost, nahradí škodu z toho vzniklou. Prokáže-li spotřebitel, že mu porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla škoda, může žádat též náhradu škody.
Vážená paní Spoustová,
omlouvám se Vám za opožděnou reakci. Veškerou dostupnou komunikaci jsem dohledal a tak jsem zjistil, že 19.1. jsme se s Vámi spojili a řešili věc interní cestou.
V rámci zmíněné zprávy jste však nebyla informována proč došlo k samotnému zpoždění a rád bych toto uvedl na pravou míru. V době, kdy byla Vaše objednávka vyřizována, došlo k pochybení našeho pracovníka. Nedopatřením nepředal správně pokyn do našeho skladu, aby byl notebook odeslán, a tím došlo k samotnému zdržení.
Mrzí mne, že se toto stalo a mohu Vás ubezpečit, že se jednalo o pochybení jednotlivce, nikoliv náš standard.
Děkuji za Vaše pochopení a přeji pěkný den,
Tomáš Holek
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.