Společnost


Trinitex s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20908Odmítají poskytnout adresu pro vrácení zboží/odmítají vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2018, před 7 lety

Lucie Gregorová

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych zveřejnila svoji zkušenost s českým internetovým obchodem Topstarfashion a také poprosila o pomoc při řešení mé situace. Zakoupila jsem na tomto eshopu zboží s platbou předem. Zboží bylo doručeno v úterý 9.1.2018, ale nejsem s ním spokojená. Kontaktovala jsem proto ihned následující den prodávajícího s tím, že chci zboží vrátit a ať mi tedy pošlou adresu, kam je možné zboží poslat (na svém webu ji totiž neuvádí, ani v emailu, ani v souhrnu objendávky). Fakturu žádnou nedodali, takže ani odsud jsem adresu nemohla zjistit.

Bylo mi na email odpovězeno, že zboží do eshopu nelze vrátit, protože bylo dodáno na mou adresu z Číny, a proto mám možnost jej vrátit zase pouze do Číny. Nabídli mi sice slevu na zboží, ale tuto odmítám, protože zboží je pro mě nepoužitelné, ač se slevou.

Já jsem nakupovala na českém eshopu, ne v Číně. Odkud mi zboží poslali, se mě vůbec netýká. Veškerá emailová korespondence je nesmírně pomalá, mám pocit, že záměrně odpovídají po velmi dlouhé době, aby utekla 14 denní lhůta, dokdy mohu zboží vrátit.

Děkuji předem za Vaši aktivitu. S pozdravem Lucie G.


Produkt

Dlouhé elegantní vínově červené večerní šaty s krajkami


Požadované řešení

Přijetí vráceného zboží a samozřejmě vrácení celé platby za zboží, a to do 14 dní, jak je obvyklé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2018 09:44, před 7 lety

Pokud má společnost provozující e-shop sídlo v ČR, není rozhodující odkud zasílá zboží, jelikož se smluvní vztah se spotřebitelem řídí právním řádem ČR, zejm. zák. č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. Spotřebitel tedy vůči společnosti může uplatnit práva, která mu občanský zákoník poskytuje, např. odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě.

Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinností je nezbytné, aby bylo doručeno druhé straně. Jestliže existuje právní nárok na odstoupení, smlouva zaniká v okamžiku, kdy strana mající tento nárok prokazatelně oznámí straně druhé, že jej využívá. Smlouvu uzavírá spotřebitel elektronicky, odstoupit tedy může stejným způsobem, například pomocí vzorového formuláře. Není vyžadovaná listinná podoba. Pokud podnikatel spotřebitele řádně nepoučí o právu odstoupit od smlouvy, lhůta se prodlouží o rok, tedy na rok a 14 dní. Pokud podnikatel svou poučovací povinnost splní dodatečně, běží od následujícího dne již jen čtrnáctidenní lhůta.

Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitelka využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 21:26, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.