Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň, neduručili mi zásielku v dohodnutmo dni a čase , kvoli tomu som ostala doma a zrušila svoj program. Najviac ma štve to , že ani neboli schopný dať vedieť , že neprídu, Od tejto spoločnosti si určite už nič nenechám poslať. Ešte sa mi nestalo aby mi v dnešnej dobe zásielku nedoručili v stanovenom dni a ani nedali vedeiť že neprídu.
zásielka číslo 18710004337
dostat slevu. Za stratený čas.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral zřejmě prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.