Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
v cervenci jsem si pres portal Nebeslev zakoupila Therma-Ray™ pristroj pro domaci trvalou epilaci.
Po objednani nebyl produkt dlouhou dobu na sklade a cekalo se na naskladneni..
Pote mi bylo receno ze portal Nebeslev prerusil spolupraci s dodavatelem - toho casu skycosmetics - ten mi dal tyto istrukce:
Objednávat na: www.tohlechci.cz
Do POZNÁMKY zadat číslo voucheru.
Odeslat za plnou cenu, my to manuálně upravíme.
Dodání potvrdíme SMS nebo emailem.
Kontakty tel: 461 100 105 (8-16), případně 777 736 019 (9-17:30)
Email pro kontakt: podpora@shadowsales.cz
Pokousela jsem se produkt pres tuto stranku objednat nekolikrat, bohuzel jsem neobdrzela ani SMS ani email..
Po kontaktovani podpory@shadowsales se bohuzel opakovalo to jiste - ceka se na naskladneni a uhrazeni objednavky portalem Nebeslev.
Nekolikrat jsem se pokousela spojit s portalem Nebeslev, bohuzel neuspesne.
Therma-Ray™
Bohuzel uz neocekavam dodani daneho produktu, proto prosim o vraceni mnou zaplacene castky 2500,- + 50,- postovne.
|
Tweet |
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem a ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: