Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#20914NEDOPLATEK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2018, před 7 lety

Romana Pavlíková

Znění stížnosti

Vážená pí. Rathanová,

obdržela jsem upozornění na nedoplatek 178Kč, zákaznické číslo 8452302.
Zboží za 178Kč jsem 2x obratem vracela tak jak přišlo na adresu uvedenou na složence.
Poprvé v obálce s dopisem, že si již nepřeji produkty zasílat. Když přišlo podruhé, tak můj syn telefonicky kontaktoval vaší společnost a řešil to v předvánočním období s někým z Vašich obchodníků.
Pro mě je tato věc vyřízená.

S pozdravem

Pavlíková Romana


Produkt

nedoplatek za produkt, který jsem vrátila


Požadované řešení

již nezasílat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2018 07:57, před 7 lety

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2018 15:13, před 7 lety

Vážená paní Pavlíková,

děkujeme za Vaši zprávu. S tímto požadavkem jste se mohla obrátit na naši zákaznickou linku nebo zaslat email.

Zásilka s VS 8452302003 se nám v pořádku vrátila. Co se týče zásilky s VS 8452302002, ta nám doposud nedorazila a tím pádem ani dopis, ve kterém jste psala, že chcete zasílání zrušit. Proto Vám nyní přišla upomínka. Máte prosím podací lístek od této zásilky prosím?

Zasílání máte zrušené ke dni 15. 12. 2017.

Splatnost upomínky prodlužujeme do 15. 2. 2018, aby se stihla situace dořešit.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2018 05:56, před 7 lety


Romana Pavlíková

Dobrý den,

bohužel nemám doklad, protože jsem to zaslala v obálce se známkou asi za třicet korun, jak mi poradila pí. trafikantka.

S pozdravem

Pavlíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 08:24, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 10:03, před 7 lety

Vážená paní Pavlíková,

děkujeme za Vaši zprávu. Na jakou adresu jste zasílala zásilku s VS 8452302002?

V příloze Vám zasíláme čestné prohlášení, že jste zásilku vracela. Prosíme podepsat a zaslat zpět.

Děkujeme za spolupráci.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2018 11:39, před 7 lety


Romana Pavlíková

Dobrý den,

zásilku jsem zasílala na adresu ze složenky.

Prohlášení mám zaslat poštou? Na jakou adresu?

S pozdravem

Pavlíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 11:54, před 7 lety

Dobrý den.

Na adresu, která je uvedena v tom prohlášení:
Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2

nebo oskenované na e-mail: info.cz@helvetia-dm.com

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2018 21:43, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 10:27, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.