Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážená pí. Rathanová,
obdržela jsem upozornění na nedoplatek 178Kč, zákaznické číslo 8452302.
Zboží za 178Kč jsem 2x obratem vracela tak jak přišlo na adresu uvedenou na složence.
Poprvé v obálce s dopisem, že si již nepřeji produkty zasílat. Když přišlo podruhé, tak můj syn telefonicky kontaktoval vaší společnost a řešil to v předvánočním období s někým z Vašich obchodníků.
Pro mě je tato věc vyřízená.
S pozdravem
Pavlíková Romana
nedoplatek za produkt, který jsem vrátila
již nezasílat
|
Tweet |
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vážená paní Pavlíková,
děkujeme za Vaši zprávu. S tímto požadavkem jste se mohla obrátit na naši zákaznickou linku nebo zaslat email.
Zásilka s VS 8452302003 se nám v pořádku vrátila. Co se týče zásilky s VS 8452302002, ta nám doposud nedorazila a tím pádem ani dopis, ve kterém jste psala, že chcete zasílání zrušit. Proto Vám nyní přišla upomínka. Máte prosím podací lístek od této zásilky prosím?
Zasílání máte zrušené ke dni 15. 12. 2017.
Splatnost upomínky prodlužujeme do 15. 2. 2018, aby se stihla situace dořešit.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
bohužel nemám doklad, protože jsem to zaslala v obálce se známkou asi za třicet korun, jak mi poradila pí. trafikantka.
S pozdravem
Pavlíková
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.
Vážená paní Pavlíková,
děkujeme za Vaši zprávu. Na jakou adresu jste zasílala zásilku s VS 8452302002?
V příloze Vám zasíláme čestné prohlášení, že jste zásilku vracela. Prosíme podepsat a zaslat zpět.
Děkujeme za spolupráci.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
zásilku jsem zasílala na adresu ze složenky.
Prohlášení mám zaslat poštou? Na jakou adresu?
S pozdravem
Pavlíková
Dobrý den.
Na adresu, která je uvedena v tom prohlášení:
Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2
nebo oskenované na e-mail: info.cz@helvetia-dm.com
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.