Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už několik roků mám u České Pošty vyřízenou změnu uložení zásilky. ALE STÁLE DO KOLA MI NĚKTEŘÍ DORUČOVATELÉ UKLÁDAJÍ NEDORUČENÉ ZÁSILKY NA POŠTĚ OLOMOUC 2 , I KDYŽ V POKYNECH MAJÍ NAPSÁNO (ČESKY) ŽE MAJÍ UKLÁDAT ZÁSILKY NA POŠTĚ HNĚVOTÍN!!! Je to snad tím , že neumí číst a nebo číst umí ale takovou inteligenci že nechápe význam slov? Ještě se nabízí možnost že si zaměstnanci Č.Pošty dělají co chtějí!! jako příklad uvádím další a čerstvý případ ze dne 18.1.2O18 , zásilka DR0262745194M . Opět mi bylo oznámeno že zásilku kterou se nepodařilo doruči mi uloží na poště Olomouc 2 . divím se že mi zásilku neuloží třeba někde ve Šternberku , bylo by to o dalších 20 kilometrů dál a aspoň bych se projel.
Byl bych velmi rád , kdyby mi bylo vysvětleno , proč mi ukládají zásilky dvanáct kilometrů od domu když mám jasně potvrzeno že zásilky mají být uloženy na poště Hněvotín (2km od domu)?
Je
dne 18.1.2018 zásilka DR0262745194M opět bude uložena na poště Olomouc 2!!
Podejte mi vysvětlení proč nefunguje uložení na poště Hněvotín.
|
Tweet |
Dle poštovních podmínek odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Reklamaci doporučujeme uplatnit prokazatelně písemně, například na stránkách České pošty jsou k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit. Dle čl. 41 odst. 8 poštovních podmínek České pošty má podnik na vyřízení reklamace, kterou zákazník uplatnil podle příslušného článku, třicet dní.
Jestliže by v rámci reklamačního řízení nedošlo k nápravě, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je dozorových orgánem České pošty dle § 3 odst. 2 písm. a) zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách. Námitku k ČTÚ máte právo podat dle § 6a odst. 1 téhož zákona nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman