Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
2.2.2014 pri nakupu bananu balenych - na cenovce o oddeleni ovoce je jasne napsano, ze banany jsou balen po 4ks a cena je 19,-/kg.
na pokladne ovsem uctuji 19/ks. pri upozorneni nervozita,arhumentace,ze je prece jasne ze je cena za kus-po prineseni cenovky, tahanice o cenovku a nasledne volani vedouciho, ktery me po zopakovani, ze je jasne o cenu za ks a cedulka ho nezajima
- VYHODIL - fyzicky !!! z prodejny.
banany v sacku balene po 4
Pri reseni problemu, jsem mel primo pred ocima poutac, ze pri chybe na cenovce Vam albert rad da 50ti korunovy poukaz na dalsi nakup.
namisto toho agresivni reakce. nechapu proc. prece je lepsi dat nekomu bonus a mit to vyresene, nez se tam pred celou prodejnou dohadovat.
|
Tweet |
V případě, že je uvedena chybně cena na cenovce, má kupujcí nárok obdržet potravinu za uvedenou cenu. Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný informovat kupujícího o konečné ceně a ta nesmí být prezentována jako nižší než ve skutečnosti je, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku a spotřebitel by byl oprávněn podat podnět České obchodní inspekci.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.