Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2092Špatne ceny na cenovkach

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2014, před 11 lety

Matej Zachata

Znění stížnosti

2.2.2014 pri nakupu bananu balenych - na cenovce o oddeleni ovoce je jasne napsano, ze banany jsou balen po 4ks a cena je 19,-/kg.
na pokladne ovsem uctuji 19/ks. pri upozorneni nervozita,arhumentace,ze je prece jasne ze je cena za kus-po prineseni cenovky, tahanice o cenovku a nasledne volani vedouciho, ktery me po zopakovani, ze je jasne o cenu za ks a cedulka ho nezajima
- VYHODIL - fyzicky !!! z prodejny.


Produkt

banany v sacku balene po 4


Požadované řešení

Pri reseni problemu, jsem mel primo pred ocima poutac, ze pri chybe na cenovce Vam albert rad da 50ti korunovy poukaz na dalsi nakup.
namisto toho agresivni reakce. nechapu proc. prece je lepsi dat nekomu bonus a mit to vyresene, nez se tam pred celou prodejnou dohadovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 02:47, před 11 lety

V případě, že je uvedena chybně cena na cenovce, má kupujcí nárok obdržet potravinu za uvedenou cenu. Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný informovat kupujícího o konečné ceně a ta nesmí být prezentována jako nižší než ve skutečnosti je, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku a spotřebitel by byl oprávněn podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2014 21:59, před 11 lety

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.