Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17.1.2018 jsem obdržela e-mailovou poštou dopis od UPC ČR, s.r.o. o zrychlení internetu a navýšení ceny za používání. Níže poskytuji k nahlédnutí zaslanou zprávu. S tímto nesouhlasím, jsem důchodkyně a zrychlený internet nepotřebuji, jsem spokojená se současným stavem.
Tímto Vám to dávám na vědomí
S pozdravem
Marková Věra
Bieblova 4
61300 Brno
Pokud se Vám e-mail nezobrazuje správně, klikněte, prosím, zde.
Číslo Vaší smlouvy: 44078331
UPC Česká republika s.r.o.
P. O. BOX 53, 130 11 Praha 3
Oznámení o změně služby
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za využívání našich služeb, které dlouhodobě patří k nejlepším na trhu, ať už se jedná o internetové připojení, digitální televizi či interaktivní aplikaci Horizon GO. Snahou společnosti je poskytnout Vám to nejlepší ze světa vysokorychlostního internetu a zpříjemnit Vaší rodině společné chvíle, abyste mohli být všichni neustále online, užívat si zábavy na sociálních sítích nebo být stabilně připojeni, když potřebujete pracovat. Abychom udrželi krok s požadavky zvyšování kapacit a s rozvojem moderních technologií, pravidelně investujeme nejen do naší sítě a zákaznické podpory.
Rádi bychom Vás informovali, že k 23.02.2018 dojde ke zvýšení rychlosti Vašeho UPC Internetu z původních 100 Mb/s na 150 Mb/s! Věříme, že si s touto změnou užijete UPC Internet skutečně naplno.
Váš nový tarif Internet 150 Vám přinese:
•
rychlost stahování až 150 Mb/s,
•
nahrávání rychlostí až 10 Mb/s,
•
Wi-Free – zabezpečená bezdrátová bezplatná síť Wi-Fi určená zákazníkům UPC s více než 200 000 hotspoty.
Všechny investice do zkvalitňování poskytovaných služeb nás vedou k úpravě výšky ceny Vámi využívaných služeb. Vaše měsíční vyúčtování bude zvýšeno o 30 Kč a změní se i cenové rozložení služeb internetu a digitální televize na vyúčtování.
Ostatní parametry a nastavení Vašich služeb zůstávají beze změny.
Zároveň dojde ke stejnému datu k obnovení Vašeho věrnostního období a změně následujících podmínek. Nově bude délka Vašeho věrnostního období 12 měsíců s tím, že pokud byste jej nedodrželi, doúčtujeme Vám poskytnutou věrnostní slevu ve výši 200 Kč za každou službu za každý měsíc, ve kterém jste služby využívali, a to od počátku tohoto období. Po uplynutí 12 měsíců Vám výhody věrnostního portfolia v případě Vaší spokojenosti rádi poskytneme za stejných podmínek i v následujícím období.
Věříme, že Vás zvýšení internetové rychlosti potěší, ze zákona však máte právo ke dni 23.02.2018 (nabytí účinnosti změny) naše služby bez sankce ukončit. Pokud se takto rozhodnete, písemně nás informujte, nejpozději však do data změny služby. Žádost o ukončení smlouvy zašlete na adresu uvedenou výše.
Více informací naleznete na stránce: www.upc.cz/zmeny2018.
Velmi si Vás vážíme a doufáme, že Vám i nadále budeme moci nabízet spoustu zajímavých novinek ze světa vysokorychlostního internetu a digitální televize.
S pozdravem
Clemens Kruse
Clemens Kruse
Nezvyšovat rychlost mého Internetu. Děkuji.
|
Tweet |
Dle informací ze stránek UPC a obchodních podmínek společnosti, může spotřebitelka změnu odmítnout a smlouvu bez sankce ukončit. Připojujeme informací z webových stránek společnosti:
"Se změnou služeb nesouhlasím, jaké jsou moje možnosti?
Věříme, že vás zvýšení internetové rychlosti potěší a že vám dokážeme nabídnout služby, které vám budou vyhovovat. Máte však ze zákona právo ke dni nabytí účinnosti změny naše služby bez sankce ukončit. Pokud se takto rozhodnete, písemně nás, prosím, informujte co nejdříve (nejpozději však den před plánovanou změnou služeb, abychom byli schopni vaši žádost včas technicky zpracovat). V tomto případě je třeba zaslat dopis s vlastnoručním podpisem a jako důvod ukončení uvést Váš nesouhlas se změnou služeb. A to na adresu UPC Česká republika s.r.o., P. O. BOX 53, 130 11 Praha 3."
(https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/specialni-stranky/zmeny-2018/)
Klientka byla na základě stížnosti kontaktována klientským centrem společnosti UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“). Poté co byla klientce změna poskytovaných služeb podrobně vysvětlena, s ní klientka vyjádřila souhlas. Společnost UPC věří, že stížnost klientky tak byla vyřešena k její plné spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 2:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.