Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.12.2016 jsme zakoupili masážní polštář v prostorách Tesco prodejní stánek za 5.990,-Kč. Tentýž den jsme dle obchodních podmínek prodejce odstoupili od smlouvy na základě Protokolu o vrácení zboží s tím, že peníze nám budou zaslány složenkou do 7 dnů. Peníze jsme nedostali, telefonovali jsme, mailovali, výsledek žádný, jen sliby, že peníze posílá. Podali jsme oznámení o podvodu na policii, kde prošetřili případ s M. Novákem Relax Praha. Ten svůj dluh uznal, ale řekl, že nemá žádné peníze a vrátí nám je, až je bude mít. Čekali jsme opět, obrátili jsme se i na vaši poradnu d-Test, ale bylo nám doporučeno (tak, jako na policii) , že ho musíme dát k soudu (občansko-právní řízení). Zkoušeli jsme to přes několik organizací na mimosoudní řešení, i Evropské spotřebitelské centrum ČR při ČOI, kde nám přišlo vyjádření, že M. Novák odmítl nám vrátit peníze a odkázal nás na soudní řízení. V prosinci jsme mu prostřednictvím advokátní kanceláře poslali předžalobní výzvu, kterou nepřevzal. Přesto jsme M. Nováka informovali, že jsme mu byla výzva zaslána a on nám odepsal, že má přes 770.000Kč exekucí, ať si stoupneme do fronty. Je to vlastně příspěvek ke stížnosti paní Ludmily Jeníčkové, rádi se k ní přidáme, protože M. Novák nadále podniká a prodává své zboží, naposledy v prosinci v Kolíně. Víme, že náš případ lze již řešit jen soudně, ale nemůžeme pochopit, jak takový člověk, na kterého je tolik stížností a podvedl tolik lidí, dál může beztrestně prodávat, dluhy neplatit a ještě se chlubí, co má majetku.
Masážní polštář
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Za obchodní prostory se podle směrnice o právech spotřebitelů považují nemovité maloobchodní prostory, kde obchodník trvale provozuje svou činnost. Za obchodní prostory by neměla být považována veřejně přístupná místa, jako jsou např. nákupní střediska, které obchodník pro své podnikání používá pouze výjimečně.
Nevrátí-li podnikatel peníze ve lhůtě 14 dnů, ocitá se v prodlení a spotřebitel může požadovat současně i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Před případným soudním sporem je vhodné zaslat podnikateli předžalobní výzvu, pokud by spotřebitel takto neučinil, neměl by právo na náhradu nákladů soudního řízení.
Jestliže prodávající nereaguje ani na předžalobní výzvu, je třeba nárok uplatnit soudně podáním platebního rozkazu. Vhodné je zastoupení advokátem. V případě, že by spotřebitel měl ve věci úspěch, náležela by mu náhrada nutných nákladů. Seznam advokátů je na http://www.dtest.cz/advokati.
No paní ludmila máte špatné informace. Prodávám pořád proto že každá instiruce která provede kontrolou shledá moje podnikání v naprostém pořádku. To že mám dluhy je taky naprosto normální. Třeba i pán Babiš má dluhy dokonce česká republika dluží několik bilionu kč a pořád funguje dokonce na jejího premiéra je podané trestné oznámení a pořád je premiér a sestavuje vládu. Jakého podvodu jsme se dopustil já??? Prodal jsem Vám přístroj který jste chtěli. Peníze jsem Vám z peněženky nevytahnul. Jediný kdo vás okrádá jste vy sama těma úplně zbytečnýma kroky. A šup dejte peníze nějakému právníkovi který vám vyhraje spor u soudu. Já vím že vyhrajete ale peníze Vám nemám z čeho vrátit.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.