Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Někdy v říjnu 2017 jsem objednávala zimní oranžovou bundu s kapucí a s kožešínou,cena byla okolo 990 kč.Posílala jsem objednávku emailem.Doposud žádná odezva.Prosím vyhledejte a vyřidte .Zboží jsem uhradila z učtu.s pozudravem Eva Pořízková
Oranžová bunda s kapucí a kožešinou.
co nejdříve vyřidit
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Dobrý den,
pokud Vám zboží nebylo doručeno, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis, vyřešíme s Vámi reklamaci nedodaného zboží. Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace.
Děkujeme.
Přeji hezký den
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
dobrý den,chci vědět,kdy bude zboí dodáno,trvá to velice dlouho.Požízková Eva
Dobrý den,
ráda Vám objednávku prověřím, ale budu potřebovat její číslo. Popřípadě prosím kontaktujte zákaznický servis.
Přeji hezký den
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: