Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20928Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2018, před 7 lety

Martin Kobylka

Znění stížnosti

Koupil jsem dětem k vánocům 2ks těchto chytrých hodinek, ale po robalení byly u obou kusů nefunkční tlačítko ON/OFF tudíž nefungují. Tyto hodinky jsem poslal na reklamaci s žádostí o opravu-výměnu ev. navrácení peněz a ta mi byla zamítnuta, že se jedná o mechanické poškození cituji Mechanicky poškozeno neodbornou manipulací - Reklamace zamítnuta.


Produkt

Kód produktu B10A; https://www.slevovyobchod.cz/chytre-hodinky-a-naramky/luxusni-cerne-chytre-hodinky-smarthwatch-v-cestine-novinka/


Požadované řešení

Dobrý den,
dnes mi dorazila vaše odpověď o zamítnuté reklamaci 18RZ00001,
se kterou zásadně nesouhlasím.
Oboje hodinky byly nefunkční již po rozbalení. Tudíž to
rozhodně nebylo způsobeno neodbornou manipulací! Bylo
postupováno přesně dle manuálu, který ani nebyl předán v CZ.
Jsem nucen trvat na předložení nezávislého odborného
posudku dle § 2161 občanského zákoníku a budu trvat
na vrácení peněz ev. výměnu zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 18:19, před 7 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 18:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.