Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20929Ukončení pravidelného zasílání holících břitů Matrix a jakýchkoliv jiných předmětů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2018, před 7 lety

Aneta Nekolová

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem nucena ukončit pravidelné zasílání holících břitů Matrix a jakýchkoliv jiných předmětů od této firmy.
Bohužel telefon na zákaznickém servisu nikdo nezvedá a není nikde uváděn ani email přes který bych ukončila smlouvu.
Při našem posledním telefonu před půl rokem paní kladla důraz, že to je pouze za 150,-.
Balíček byl asi za 400,- a tak jsem ho nepřijmula a pošťákovi vrátila zpátky. Přišla mi dnes upomínka s 458,- že jsem ještě nezaplatila tuto objednávku.
Nic platit nebudu, holící břitvy nemám a nechci už žádné další balíčky.
Děkuji


Produkt

Matrix (12 Blades)


Požadované řešení

Požaduji prosím o zaslání potvrzení o akceptaci tohoto požadavku, tedy ukončení smluvního vztahu obratem.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2018 10:33, před 7 lety

Pokud by již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy či spotřebitel holicí strojek již rozbalil z ochranného obalu (pokud se jedná o hygienické potřeby prodávané v zataveném obalu, který byl rozbalen, nelze pak již odstoupit od smlouvy, je tomu tak proto, že takové výrobky jsou znovu neprodejné) pak lze smluvní vztah zrušit výpovědí, tj. jejím zrušením od doručení výpovědi adresátovi. Do doby odeslání výpovědi je spotřebitel oprávněn si všechny balíčky nechat a zároveň povinen je uhradit. Výpověď doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000 s odkazem na obchodní podmínky společnosti Westerfield, které stanoví, že doručením výpovědi smlouva zaniká.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 21:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.