Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20934Rozvoz balíků - řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 49 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2018, před 7 lety

Monika Pekárková

Znění stížnosti

Dobrý den. Ráda bych, aby se začala řešit situace s rozvozem balíků na Praze 10 Královice. Přijde mi opravdu strašné aby si člověk platil službu, která se neuskuteční a musel běhat na poštu, když celý den čeká na balík. Je to přesně 8.balík z 11 u kterého se toto stalo. Aby měl pán vyplněné papírky a než člověk odemkne hodí jej do kasliku a odjede honem pryč. To mi normální nepřijde...normálně by to člověk pomalu ani nezjistil, nebýt kameroveho systému. Ale to, že mi naše místní pošťačka dá do ruky lístek, že balík nebyl doručen z důvodu nezastižení, to už mi přijde skutečně přes čáru. Natož potom, co mi odpoví na mou otázku "Proč mi to dává, když ona neroznáší balíky", že řidič ráno nestíhal a dal jí je vyplněné ať je roznese. Dá se to pochopit ale ne po předchozím jednání. Nehledě na to, že situaci s 8.balíkem řeším pouze v období prosinec a leden. Předchozí roky jsem neměla ani náladu řešit takovéto nesmysly a raději si platila jiné dopravce. Ale bohužel občas se člověk kontaktu s vaší firmou nevyhne. Momentálně mám času dost a byla bych velice ráda za jakékoli vyjádření zatím alespoň touto formou. Děkuji Pekárková


Produkt

Neskutečně drzé jednání ze strany řidiče české pošty


Požadované řešení

Ráda bych se dočkala nějakého vyjádření, ze strany České pošty. A znala nějaké následující řešení situace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2018 07:45, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.