Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20937Nekomunikace v případě zamítnuté reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2018, před 7 lety

Michaela Hlavová

Znění stížnosti

Dobrý den,

už jsem u Vás podala stížnost na zamítnutou reklamaci telefonu u společnosti S E T O S spol. s.r.o., pobočka v OC Central Jablonec nad Nisou, protože jsem u nich v říjnu r. 2017 koupila mobilní telefon značky Samsung Galaxy J5 2017 . černé barvy.
Od nějakého zaměstnance setosu jsem dostala kontakt (email) na společnost BRITEX (servis) i když tohle má řešit prodejna!!!!!

Telefon jsem používala ke klasickým úkonům jako - sms, volání, surfování po internetu a sociální sítě. Zacházela s ním naprosto bezchybně!

Pro upřesnění - jeden večer na začátku ledna jsem nařídila budík na telefonu a ráno už budík nezvonil a telefon nešel zapnout. Nesla jsem ho k reklamaci a po pár dnech (cca 5 dnech) dorazila sms: Neuznaná reklamace - mechanické poškození displeje. Oprava cca 3200,-, souhlasíte? Samozřejmě, že nesouhlasím. A s displejem nic nebylo.
Pokud nebude reklamace uznána - budu telefon na reklamaci zasílat pokaždé když ho neúspěšně vrátí! Po dobu 2 let co mám nárok.

Jedná se tedy o reklamaci do 6 měsíců od koupi!

Takže teď nemám mobilní telefon, nemám na opravu a nevím jak se dál řídit - jsem matka samoživitelka a nemohu si dovolovat každé 3 měsíce kupovat mobilní telefon. Děkuji za informaci jak dále postupovat.

Děkuji Hlavová Michaela


Produkt

IMEI: 356435084237187


Požadované řešení

Výměna za nový telefon!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2018 07:21, před 7 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost taktéž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 21:21, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.