Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Koupil sem si salam. Až nad ránem po noční službe nevyspalej jsem zjistil že salám obsahuje ušlechtilou plíseň která zapácha a navíc to nebylo z titulního obrázku patrné a nebylo to ani napsaný.
Takže jsem hladovej nevyspalej a nemužu to ani reklamovat.
Pokud jste ochotni se domluvit na kompenzaci budu rád, jinak jsem u vás v lidlu kupoval salám naposled.
Jiné zložení salámu jako popusované na obalu.
Finanční kompenzace.
|
Tweet |
Informace o potravinách musejí být pravdivé a nesmějí zákazníky klamat ve složení potraviny, jejím původu, vlastnostech, způsobu výroby, trvanlivosti nebo množství.
Spotřebitel může zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro kontakt se Státní veterinární správou lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/
Dobrý den, pane Urge,
je nám líto, že jste si na salámu nemohl pochutnat. Můžete nám upřesnit, o který druh se jednalo a ve které prodejně jste jej zakoupil? Vše předáme k prošetření kolegům.
Salám můžete samozřejmě vrátit do kterékoliv naší prodejny i bez účtenky, kde Vám kolegové vyplatí peníze.
Děkujeme a přejeme pohodový zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.