Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#20939Salám

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2018, před 7 lety

Tomas Urge

Znění stížnosti

Koupil sem si salam. Až nad ránem po noční službe nevyspalej jsem zjistil že salám obsahuje ušlechtilou plíseň která zapácha a navíc to nebylo z titulního obrázku patrné a nebylo to ani napsaný.
Takže jsem hladovej nevyspalej a nemužu to ani reklamovat.

Pokud jste ochotni se domluvit na kompenzaci budu rád, jinak jsem u vás v lidlu kupoval salám naposled.


Produkt

Jiné zložení salámu jako popusované na obalu.


Požadované řešení

Finanční kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 12:07, před 7 lety

Informace o potravinách musejí být pravdivé a nesmějí zákazníky klamat ve složení potraviny, jejím původu, vlastnostech, způsobu výroby, trvanlivosti nebo množství.

Spotřebitel může zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro kontakt se Státní veterinární správou lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2018 14:11, před 7 lety

Dobrý den, pane Urge,

je nám líto, že jste si na salámu nemohl pochutnat. Můžete nám upřesnit, o který druh se jednalo a ve které prodejně jste jej zakoupil? Vše předáme k prošetření kolegům.

Salám můžete samozřejmě vrátit do kterékoliv naší prodejny i bez účtenky, kde Vám kolegové vyplatí peníze.

Děkujeme a přejeme pohodový zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 18:57, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 11:08, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.