Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:125
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20940Blokování peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2018, před 7 lety

Václav Stejskal

Znění stížnosti

Dobrý den,
...v pondělí 15.1. jsem si objednal ubytování v Bratislavě přes portál Booking.cz.
Jednalo se o ubytování v Apartments Presidential Palace.
Ve čtvrtek nám bohužel onemocněla dcera a tak jsem se pokusil domluvit tímto poskytovatelem domluvit na jiný termín.
Oznámil mi, že to není jeho věc, že smlouvu a objednání jsem uzavřel se společností Booking a že to mám řešit nimi.
Než napsal jsem tedy i tam. Mezi tím mi ovšem Apartments Presidential Palace zablokoval na účtě 85 eur.
Od společnosti Booking jsem dostal emailovou zprávu o tom s tím, že mám zakliknout co opravdu chci. Zda to zrušit a zaplatit storno poplatek či rezervaci nechat být a využít. Nakonec jsme se tedy rozhodli ji využít a vyrazit tam bez dcery.Tak jsem také "zakliknul" a bylo to vyřešené.
Jenže peníze jsem měl stále blokované a v sms mi přišla zpráva, že před vstupem do Apartments Presidential Palace musím vhodit do nějaké schránky 90 EUR (cena za pobyt). Bohužel jsem na toto na svém účtě neměl, protože jsem měl blokovaných těch 85 eur a nikdo mi je do odjezdu "nepustil" z účtu. Oznámil jsem tedy Booking, že se mi to nelíbí, beru to jako nátlak a podvod a že nikam nepopjedu, že mám strach, že cesta bude zbytečná a nemám na to v tuto chvíli zaplatit do nějaké schránky další peníze. Společnost Booking se nebyla ani schopna spojit tímto apartmánem a vyřešit to.
Tedy přišel jsem o o tento výlet.
Stejskal


Produkt

Apartments Presidential Palacem rezervace číslo 1477679569


Požadované řešení

vrátit storno poplatek a omluvit se za toto chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 10:46, před 7 lety

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Rezervací přes Booking.com vstupuje spotřebitel do přímého (právně závazného) smluvního vztahu s poskytovatelem ubytování (apartmán), u kterého si vytvoří rezervaci. Od okamžiku, kdy provede rezervaci, jedná rezervační portál výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace. Doporučujeme tedy obrátit se přímo na poskytovatele původního ubytování a žádat vydání bezdůvodného obohacení, pokud se sám Booking.com nezavázal, že danou částku uhradí.

Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu (viz obchodní podmínky dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html čl. 9).

Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.

V případě, že se zavázal Booking.com nahradit částku sám nebo způsobil přímou škodu a nechce peníze vrátit (škodu uhradit), doporučujeme Vám obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra naleznete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se můžete obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 20:47, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.