Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při snaze ukončit prémioví účet mi nešel stáhnout formulář.
Žádal jsem společnost o zaslání formuláře na email ten mi zaslán nebyl.
Teď mi přišla upomínka na zaplacení částky 2692 Kč Takové jednání je nepatřičné.
Zrušení účtu
Odpuštění předplatného které nebylo ani využívané
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: CIQNPB17
Dobrý den,
Zákaznický servis C-date jste v zájmu výpovědi svého Prémiového členství kontaktoval až po jeho prodloužení (t.j. ke dni 26/12/2017) a na základě Vaší žádosti Vám byly zaslané přesné instrukce k jeho výpovědi i s následnou specifikací kroků, prostřednictvím kterých lze výpovědní formulář stáhnout i v případě obtíží.
Mějte však prosím na paměti, že hrazené členství je (dle Všeobecných obchodních podmínek) potřebné - v zájmu zabránění jeho prodloužení - vypovědět nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období.
Dobrý den, ani s vaším návodem na zrušení prémiového účtu :
Jak získat výpovědní formulář:
1. Přihlaste se a klikněte na ikonu fotografie > Nastavení
2. Klikněte na Vaše členství > Změnit
3. Uložte formulář a před podpisem ho otevřete v PDF, JPG nebo GIF formátu a přepošlete nám ho.
Vždy po kliknutí na kolonku změnit mě stránka hodila zpět do menu vašich stránek.
Pojďte prosím najít společné řešení
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: CIQNPB17
Dobrý den,
prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do: 15.03.2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Mějte přitom prosím na paměti, že je v rámci Vašeho profilu v současnosti evidovaný nedoplatek za stávající Prémiové členství,
děkujeme Vám za pochopení i spěšnou úhradu dlužného poplatku.
Jakou částku a na jaký účet mám doplatit za služby.? Které jsem i beztak nevyužíval.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: CIQNPB17
Dobrý den,
veškeré potřebné informace jsou součástí Upomínkových emailů z 11.01.2018 a 18.01.2018,
velice Vám děkujeme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.