Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#20943Výpověď prémiového členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2018, před 7 lety

Jakub Tyburec

Znění stížnosti

Při snaze ukončit prémioví účet mi nešel stáhnout formulář.
Žádal jsem společnost o zaslání formuláře na email ten mi zaslán nebyl.
Teď mi přišla upomínka na zaplacení částky 2692 Kč Takové jednání je nepatřičné.


Požadované řešení

Zrušení účtu
Odpuštění předplatného které nebylo ani využívané


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2018 07:13, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2018 11:23, před 7 lety

ID: CIQNPB17


Dobrý den,

Zákaznický servis C-date jste v zájmu výpovědi svého Prémiového členství kontaktoval až po jeho prodloužení (t.j. ke dni 26/12/2017) a na základě Vaší žádosti Vám byly zaslané přesné instrukce k jeho výpovědi i s následnou specifikací kroků, prostřednictvím kterých lze výpovědní formulář stáhnout i v případě obtíží.

Mějte však prosím na paměti, že hrazené členství je (dle Všeobecných obchodních podmínek) potřebné - v zájmu zabránění jeho prodloužení - vypovědět nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2018 13:31, před 7 lety


Jakub Tyburec

Dobrý den, ani s vaším návodem na zrušení prémiového účtu :

Jak získat výpovědní formulář:
1. Přihlaste se a klikněte na ikonu fotografie > Nastavení
2. Klikněte na Vaše členství > Změnit
3. Uložte formulář a před podpisem ho otevřete v PDF, JPG nebo GIF formátu a přepošlete nám ho.

Vždy po kliknutí na kolonku změnit mě stránka hodila zpět do menu vašich stránek.
Pojďte prosím najít společné řešení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 14:31, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 12:11, před 7 lety

ID: CIQNPB17


Dobrý den,

prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do: 15.03.2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Mějte přitom prosím na paměti, že je v rámci Vašeho profilu v současnosti evidovaný nedoplatek za stávající Prémiové členství,

děkujeme Vám za pochopení i spěšnou úhradu dlužného poplatku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.1.2018 11:42, před 7 lety


Jakub Tyburec

Jakou částku a na jaký účet mám doplatit za služby.? Které jsem i beztak nevyužíval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 12:13, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2018 12:55, před 7 lety

ID: CIQNPB17


Dobrý den,

veškeré potřebné informace jsou součástí Upomínkových emailů z 11.01.2018 a 18.01.2018,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 09:02, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2018 06:41, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.