Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Zmatené prostředí, každý rok předěláne regály, současné uspořádání je katastrofa, nedá se nic najít jeden druh zboží je na několika místech, když vyhlásí akci od čtvrtka, zboží je vystaveno už od středy a ve čtvrtek je dávno vyprodáno!!
Dlouhé fronty u pokladen, nejsou schopni otevřít pokladny dvě, když už to vypadá že druhou otevřou odeženou zákazníky ať si jdou na jinou pokladnu, pokladní není rozumět, řeknou částku, zákazník dá peníze a ono je to jinak! Tyto problémy se opakuji pořád do kola pri každé návštěvě Penny Letovice!!
Předělat regali, alespoň dát stejny druh zboží k sobě, dodržovat akce a nedávat je den předem aby v den akce nic nezbylo!
Nabrat ochotnějsi personál!!
|
Tweet |
Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce (fronty u pokladen, nepřehledné regály se zbožím), je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. V tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, avšak společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.
Co se týče slevových akcí, platí, že pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.