Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20946Nedostatečná informovanost personálu - propadnutí jízdenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2018, před 7 lety

Lucie Héniková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 20.1. jsme měli s přítelem jízdenku 13:50 z Vídně z letiště přes Simmering do Prahy. Jelikož na informacích letiště ani v blíže přistaveném autobusu regiojet, kde jsem se ptala, odkud je odjezd na Simmering, mi k nebyly poskytnuté správné informace, zavolala jsem na linku regiojetu. Paní na lince byla rovněž nedostatečně informovaná o této skutečnosti a nebyla mi schopna poradit,kde přesně se zastávka nachází. Z tohoto důvodu jsme spoj zmeškali a tím pádem nám propadla celá jízdenka Vídeň letiště - Praha. Museli jsme si zakoupit novou na další spoj, který pojede v 15:10. Prosím o Vaše vyjádření a kompenzaci.
Děkuji. S pozdravem Lucie Héniková


Požadované řešení

Vyjádření, kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2018 11:40, před 7 lety

V dané situaci by bylo možné aplikovat § 2950 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který řeší náhradu škody způsobené informací nebo radou. Konkrétní znění ustanovení: "Kdo se hlásí jako příslušník určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu nebo jinak vystupuje jako odborník, nahradí škodu, způsobí-li ji neúplnou nebo nesprávnou informací nebo škodlivou radou danou za odměnu v záležitosti svého vědění nebo dovednosti." Jestliže tedy informace poskytuje spol. RegioJet jako součást jízdenky, tj. jako součást placené služby, potom se jedná právě o tuto situaci.

Dle § 2952 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 10:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.