Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20948Noepravnene vystavenie Upomienky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2018, před 7 lety

Juraj Kantor

Znění stížnosti

Dobry den,

v novembri 2017 som neuvazene suhlasil so zaslanim damskeho holitka za postovne. Sucasne som elektronicky uhradil pozadovanu sumu 3.95 Eur z bankoveho uctu. Teraz v januari mi vsak prisla upomienka s pozadovanou sumou a navyse s pokutou za nezaplatenie. V upomienke nie je uvedena emailova schranka, ani webova adresa, kde by sa dali uvedene skutocnosti potvrdit. Nebojim sa sice nejakych pravnych tahanic, ale zato ma to bude stat nejaky cas a asi aj nervy. Neda sa nejako proti takymto vydriduchom zakrocit? Ak ano a viem v tomto smere nejako pomoct, dajte mi, prosim, vediet, rad sa takej akcie zucastnim.

S uctou,

Juraj Kantor


Požadované řešení

1. Zrusit upomienku
2. Neda sa nejako proti takymto vydriduchom zakrocit? Ak ano a viem v tomto smere nejako pomoct, dajte mi, prosim, vediet, rad sa takej akcie zucastnim
3. nabuduce si na poodobnych poodvodnikov dam vacsi poozor!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2018 07:46, před 7 lety

Byla-li již faktura zaplacena, je vhodné o tom informovat přímo společnost (kontaktní údaje je možné vyhledat na webové adrese www.westerfield.ch/contact.html). Spotřebitel může společnost rovněž požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že dluh zanikl.

Pro korespondenci se společností lze rovněž využít adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to nejlépe doporučeně s dodejkou a uchovat si kopii dopisu.

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 11:36, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost doplnit další informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2018 12:23, před 7 lety


Juraj Kantor

Tak sa mi podarilo dovolat do ich call centra. Upozornil som ich, ze aj ja hovor nahravam pre pripad budúceho obtazovania a ze ich ziadam zaviest do systemu opravu - samozrejme som si najskôr musel zistit podrobnosti platby (este niekedy z novembra minulého roku). Pani slubila "posunut vec zodpovednému oddeleniu" (cisty blabol!!!) na overenie/ potvrdenie a poznamenala, ze ma tym padom vyskrtnu zo zoznamu dlznikov. Este sa spytala, ci som uhradu uskutocnil prevodom z uctu, co som potvrdil (znamena to, ze uz vedia, ze mam dokaz o zaplateni!). Len ma hneva, ze takito "smradi" sa este stale prizivuju na naivnych zákazníkoch! A ze neustale hladaju a nachadzaju skulinky, ktorými sa dostanu k takyumto nekalym prijmom.

S uctou,

Juraj

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 18:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.