Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Nemohu zrušit své prémium členství a ani zrušit účet u této seznamky.Píši na podporu a zákaznické centrum a stále mi to píše toto :
Vážený uživateli,
děkujeme za Vaši zprávu.
***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****
Je nám velice líto, že si svůj profil přejete smazat.
Profil je možné smazat jednoduše kliknutím na sekci "Můj profil" - "Nastavení" - "Smazat profil". Následně se na stránce zobrazí okénko, které Vás vyzve k potvrzení této volby (zde prosím stiskněte možnost "Ano" či "Ne").
Emailové notifikace budou zastaveny do 48 hodin. Smazání profilu je nezvratné.
Děkujeme Vám za užívání služeb C-date!
***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****
S pozdravem,
Zákaznický tým C-date
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Company Registration: B158 155
Director: Laetitia Pateau
Nikde tato služba o ukončení a smazání účtu není k dispozici tak se obracím k vám aby jste mi ukončili mé členství a smazali účet.Nechci nic už platit a chci to celé zrušit.
Dnes jsem si ho založil a už teď jej chci zrušit. Žádám o Zrušení prémiového účtu, zrušení celého mého profilu a vymazání dat
ID kontaktu - MDA5NB27
VIP členství na webu www.-date.cz nešlo zrušit jejich cestou
Zrušení prémiového účtu, zrušení celého mého profilu
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: MDA5NB27
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 20/02/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Hodnocení: