Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#20950Neobjednané dodávky přípravků Omega Marine Forte+

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2018, před 7 lety

Vladimír Dosoudil

Znění stížnosti

Poslední dodávku přípravku na 20 dní jsem obdržel cca 8.1.t.r., vyfakturováno 5.1.t.r.Okamžitě jsem telefonicky zrušil odběr. Dne 15.1.2018 mně ředitel společnosti p. Kozelský odeslal dopis, ve kterém mě vítá jako nového zákazníka a informuje mne, že příští dvouměsíční!zásilka bude o 50Kč levnější. Dnešním dopisem opětovně p. řediteli ruším odběr, nicméně očekávám zásilku, protože výpovědní lhůta je 7 dní. Nehodlám ji převzít.


Produkt

zboží OmegaMarine Forte+, mé zák. číslo/číslo zásilky 1183800/9135059/1


Požadované řešení

Prosím o radu, jak co nejdříve a nejefektivněji ukončit dodávky nepožadovaného zboží bez zbytečného dohadování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 08:29, před 7 lety

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení či podat písemnou výpověď. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2018 11:04, před 7 lety

Dobrý den, pane Dosoudile,

dne 8.1. 2018, kdy jste obdržel vzorek, kontaktoval jste naši zákaznickou linku a na základě Vaší žádosti Vám byl další odběr ihned zrušen. Dne 15.1. 2018 jste obdržel automaticky generovaný dopis, kde je také zmínka o tom, že pokud jste již odběr zrušil, informaci o dalším balíčku ignorujte, jelikož Vám další balíček již nedorazí. Tento dopis byl automaticky generován ještě před tím, než jste kontaktoval naši zákaznickou linku a z tohoto důvodu Vám dopis dorazil. Jak jste se dnes na naší zákaznické lince informoval, žádný další balíček Vám nedorazí.

Děkujeme a přejeme hezký den.

Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.1.2018 22:23, před 7 lety


Vladimír Dosoudil

Hodnocení:

Komentář: Vyřešeno k úplné spokojenosti je podmíněno tím, že nepřijde další zásilka.