Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
v sobotu jsem si koupil krajeny syr Eidam - 160 gramu (cena eidamu cca 120 Kc/kg?). Byl mi uctovany Syr kozi s brosinkami za cca 600 Kč/kg. To je neskutecny!
Buhuzel jsem si nevzal uctenku u kasy. Ale na obalu syru je cas 13:18:42 dne 20.1.2018.
Vse jsem zjistil az doma.
Deji se tam dalsi podivne veci: na zacatku tydne predemnou pokladni nakupujicim pridala k uctu prepravku - to resili na miste. Dalsimu nakupujicimu uctovala ta sama pokladni 3x juice misto 2 ks.
Je tam navy personal = bud neumi nebo to dela zamerne!
Prosim o odpoved!
Ing. Polak
popis viz vyse
Kontrola provozovny a odpoved pro mne o reseni
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného účtování zakoupeného zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která je oprávněna přijmout účinná opatření k nápravě.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.