Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zásilka RR106002166CZ nebyla doručována, celý den jsem byl doma, do poštovní schránky bylo vhozeno oznámení o uložení zásilky, za celý den nikdo nezvonil na zvonek a tedy se nikdo nepokusil ani zásilku doručit. Požaduji odesílateli vrátit cenu za doručování a mě jako příjemci uhradit vzniklé náklady s cestovními náklady na místo uložení zásilky a uhradit ušlou mzdu za dobu cesty na poštu, vyzvednutí zásilky a cestu zpět. Zašlete mi fakturační údaje a obratem Vám vystavím fakturu na částku 200,- Kč.
Nedoručení zásilky RR106002166CZ
Požaduji odesílateli vrátit cenu za doručování a mě jako příjemci uhradit vzniklé náklady s cestovními náklady na místo uložení zásilky a uhradit ušlou mzdu za dobu cesty na poštu, vyzvednutí zásilky a cestu zpět. Zašlete mi fakturační údaje a obratem Vám vystavím fakturu na částku 200,- Kč.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.