Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka č 100900878 ze dne 7.11.17 na jméno Jindra Pavlíčková v částce 254,00 Kč řádně uhrazena, zboží do dnešního dne t.j. 22.01.2018 nedošlo, prodejce nekomunikuje.
1/ Dámský šátek s mourovatou kočičkou - 5 barev, ID Produktu: 97553, Materiál: šifón Barva: černá, šedá, modrá, bílá, žlutá Rozměry: 90 x 180 cm Obsah balení: 1 kus, objednaná barva černá, cena 139,-Kč, 2/ Ergonomická podložka pod myš - 4 barvy, ID Produktu: 97851, Materiál: umělé vlákno, pěna Barva: černá, růžová, modrá, fialová Rozměry: 21 x 23 cm Obsah balení: 1 kus, objednaná barva modrá, cena 105,-Kč. Prodejce požadoval zaplacení částky 254,-Kč, částka byla 07.11.2017 zaplacena.
Vrácení částky 254,-Kč na č.ú. 0277602063 / 0800 ze kterého byla částka zaplacena.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme prověřili a dle Vaší informace Vám bylo zboží již doručeno. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Subjekt po uplynutí maximálních termínů dodání zboží své závazky splnil. Stížnost již není relevantní. Hezký den přeje Vladislav Pavlíček.