Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#20963Neuznaná reklamace myši

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2018, před 7 lety

Jakub Apeltauer

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsem přes Alzu myš: Mad Catz R.A.T. 8. Myš, která je jedna z nejdražších na trhu (2700 Kč) se rozbila cca po 7 měsících používání. Jedná se o poškození spodního kluzáku myši, který byl prý podle servisního posudku poškozen špatným používáním. S tímto důvodem zamítnutí opravdu nesouhlasím, jelikož myš byla používána na podložce a nikam se nestěhovala. Byla používána jen na jednom místě. Dodavatel, který spolupracuje s prodejnou (Alza od které jsem zboží zakoupil) se jeví dosti podezřele. Při osobním jednání přímo na adrese z jejich internetových stránkách kde má být kamenný obchod bylo zavřeno i přes otevírací dobu. Při jednání přes telefon, který jsem našel na dveřích obchodu mi bylo sděleno ať zašlu myš znovu přes Alzu. Když jsem tak znovu učinil, byla mi nabídnuta mimo záruční oprava v hodnotě 390 korun i přes to, že při telefonování mi bylo řečeno, že se kluzák lisuje při výrobě a není možno ho spravit. Byl jsem dokonce nepřímo nařknut, že jsem poškození udělal úmyslně. Což se pro mě jeví jako úplná blbost, jelikož jsem myš chtěl opravit a nenaléhal jsem na vrácení peněz. Byl jsem s myší spokojen i přes tuhle chybu. Ale s čím teď nejsem spokojen je to, že dodavatel nehodlá ručit za svůj nabízený produkt a i přes informace na oficiálních stránkách výrobce, že myš je unikátní a kvalitní a že vydrží. Podstoupil jsem Jak běžnou tak i druhou reklamaci a i k okolnostem stížnosti se nic nezměnilo.
bylo mi řečeno, že si mám vypracovat znalecký posudek a obrátit se zpět na Alzu. Budu určitě nadále pokračovat v řešení reklamace a hodlám i kontaktovat Výrobce a stěžovat si na distributora pro Českou Republiku.
Dodavatelem pro Alzu je firma: Computron: http://computron.cz/about-us.php


Produkt

https://www.alza.cz/mad-catz-r-a-t-8-d4595689.htm?o=1


Požadované řešení

Zprvu jsem chtěl pouze opravit závadu, která neumožňuje používání myši, ale k vzhledem k situaci jak se Alza i dodavatel staví k problému, chci odstoupit od smluvního závazku a chci vrátit peníze. Obviňovat někoho, že něco rozbil úmyslně je ohavnost a s takovou nehodlám postupovat tento proces znovu, pokud se myš znovu rozbije.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 11:51, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2018 17:56, před 7 lety

Vážený pane Apeltauere,

velmi se omlouvám za pozdější reakci. Prověřoval jsem veškerou naši komunikaci s Vámi a jediné, co jsem našel, byla zpráva ohledně možné mimo záruční opravy, na kterou jsme od Vás nedostali odpověď.

Předpokládám tedy, že většinu Vámi uvedených informací zde jste získal na základě Vaší komunikace s dodavatelem a skutečně mne mrzí, že komunikace probíhala tak, jak ji popisujete. Předpokládám, že jste se již dohodl nebo situaci dořešil jiným způsobem, jelikož aktuálně v našem systému evidujeme novou reklamaci myši, přičemž ze zápisu o stavu zboží vyplývá, že zde popisovaná (původně reklamovaná) závada byla vyřešena.

Pokud je tomu opravdu tak, prosím Vás také o uzavření případu zde na tomto portálu případně mi upřesněte další průběh.

Děkuji za pochopení a přeji příjemný den,

Tomáš Holek
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2018 20:34, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 11:34, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.